2016年5月3日 星期二

|頭髮の享|洗出自然空氣感曲髮 ● TRESemmé深海海藻水潤系列

自然浪漫捲曲的長髮係女神的象徵,是每個女士都想擁有的造型~
但好多時都要靠電髮或髮卷去造型,仲要噴很多的定型Spray先可以將曲髮last得耐D
Spary及電髮藥水唔多唔少都會影響髮質,慢慢令髮質受損~

有冇想過洗髮產品都可以洗出自然捲曲的造型?(誇張手法)
咁就要睇下我分享以下的產品啦!
TRESemmé深海海藻水潤系列
專業Salon級洗護品牌TRESemmé 最近出的《TRESemmé深海海藻水潤系列》,系列一共有3件產品,分別有洗髮露、護髮素及造型慕絲~
創造時尚曲髮3大特點:輕盈彈性、水漾滋潤及持久自然,只須配對TRESemmé設計的3 Steps,就可輕易掌握各種至潮曲髮造型!
早前就收到這套產品,產品一大盒好似個梳妝枱一樣,PR仲好貼心送上捲髮器,初頭真係唔識點用,後尾研究過後就識用啦~睇到最尾我會分享一下!

系列產品蘊含珍貴滋潤成分深海海藻精華,這種只用於尊貴護膚品中的珍貴滋潤精華,賦予髮絲Salon級水漾柔亮!
而洗髮露及護髮素的無矽添加配方,讓髮質更加健康無負擔之餘,可為髮絲注入輕爽空氣感,加上TRESemmé自然柔鬈造型慕絲的Curling Actives能持久鎖住鬈曲效果!
三件產品就跟照著TRESemmé 3部曲來使用,一步一步的洗出自然曲髮:
Step 1: 洗髮露
Step 2: 護髮素
Step 3: 造型慕絲
洗髮露及護髮素都是家庭裝,不過不是以往所見的泵頭,開始樽口直接吱出使用!


Step 1:
TRESemmé無矽添加輕感水潤洗髮露
HK$59.9 / 750ml
-     從髮根到髮尾輕爽潔淨
-     專業無矽添加配方,髮絲輕爽無負擔
-     珍貴深海海藻精華,深層滋潤力量
-     髮絲水漾輕盈
洗髮露跟平時用的差不多,洗髮露呈透明Gel狀,取適量加水起泡於頭髮上按摩,沖水洗掉即可!


Step 2:
TRESemmé無矽添加輕感水潤護髮素
HK$59.9 / 750ml
-     全面深層修護髪絲
-     專業無矽添加配方,髮絲輕爽無負擔
-     珍貴深海海藻精華,深層滋潤力量
-     Salon級水漾柔亮
而護髮素呈白色,跟很多護髮素無異,可以取適量塗於濕髮上,但不要塗於頭皮上,距離頭皮5cm左右均勻塗上~
留在頭髮上2-3分鐘以清水洗掉即可!
用於Step 12後,頭髮本身比較毛燥,使用後吹至半乾狀態,頭髮立即回復順滑水潤,毛燥感大大降低!
雖然髮質有改善,但長直的頭髮有時都幾悶,不如搞下新意思啦!

Step 3:
TRESemmé自然柔鬈造型慕絲
HK$42.9 / 150ml
-     於微濕髮絲上使用
-     微鬈髮質,可用手指纏繞吹乾或以烘罩烘乾
-     直髮髮質,可用電髮棒鬈曲頭髮,梳開後效果自然柔鬈
-     Curling Actives技術,鬈髮造型持久自然
-     珍貴深海海藻精華,造型後髮絲依然水潤
使用完洗髮及護髮產品,將頭髮吹都半乾微濕狀態,就可以用上這支自然柔鬈造型慕絲!
造型慕絲泵出白色豐盈的泡泡!
可以將頭髮分成3 part,按壓出2-5泵左右的份量平均塗於半濕的頭髮上!
如果想打造曲髮,就可以以手指纏繞髮絲或用剛才提及類於的捲髮器於風筒加熱吹乾!
剛才那個捲髮器就可以套上風筒上,將頭髮分批放進捲髮器內,再開啟風筒,每束頭髮大約吹5-10秒,如是者吹烘乾佢!
自然的曲髮就出現啦!
如果覺得用捲髮器續束續束吹好花時間,或者令到手攰,可以用電卷棒去取代都可以!
不過送上的捲髮器就唔係個個風筒都岩用,我用開個風筒就唔岩,要借爸媽用個風筒先可以套上,不過又幾好玩!


總結:
近大半年我都開始轉用無矽的洗髮產品,可以令髮質更加健康減輕負擔~
用上這套產品,既可以修護秀髮,而可以使自然曲髮就更加持久,使用了多個星期感覺很不錯!


產品於於萬寧、屈臣氏、百佳、惠康、莎莎、卓悅及各大藥房有售


TRESemmé



產品及資料由品牌提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言