2014年7月13日 星期日

在此第一篇的網誌。課堂化妝練習

「踏穩你現在所走的每一步,當機會來臨時,請拿岀你的自信,勇敢去試、放膽去做!」

在Facebook開了一個屬於自己的專頁!
是有關化妝髮型的分享小小地方~
 
首先講一下前言:
我是一個返星期一至五9至6在冷氣房辦公室工作的女子
今日踏入社會大學已經第6個年頭,我實在不甘每天過著重覆的生活
在這幾年Full time job的生活著,為著自己的與趣,頭3年我修讀著日文
第4,5年因為一團小小的火令我進入半工讀的大學生生活
因為修讀degree的學費不便宜(十幾萬-_-""),為著可以自己賺錢去進修
也不想向政府借錢讀書,所以我一直都在找可以Part time修讀degree的課程
 
結果我為著完成自己的願望,襯後生有心有力時完成,不然到老了才後悔哦
最後我終於順利完成課程,戴上四方帽,有血有淚的半工讀時間,實在太忙了
*沒提及,我讀的是有關Multimedia Design的課程
 
完成後我有大約一年的時間是沒有上任何興趣班,只是過著返工放工睇電視追看Running Man等
星期六日去街食玩hea的日子
確實,這些生活真的"爽"
但時間久了,我就開始覺得不想浪費時間
想去進修,一直對化妝呢個工作好敬佩
看見化妝師很專業的技術,Set頭如何了得
開始產生了興趣
 
因為在早幾年前我完全不懂如何化妝(女仔黎嘛,貪靚都係人知常情)
所以係幾年前我曾經去Missha參加過4堂個人化妝班(印象中不貴,好像4百多元)

還記得到最後一堂考試,只有我一人出席
阿sir見到我都話估到得我一人出席考試(阿sir都看得出我是有心學的)
因為大部份人在頭3堂學識哂技巧都唔會再出席(因完成考試有Missha coupon送返)

我學識了如何幫自己化妝,但老實說
我自己不太愛化妝(因為我很懶:P)
但我愛看別人化起妝來的樣子
所以2013下半年就開始周圍問朋友去邊度讀化妝好
開始搜集資料

最後決定到一間小小的學校在2014年1月開始一連16堂的新妝化妝班
上課其實只有8堂,第9堂開始就自備Model到學校練妝
化全妝,第一次幫人化真係超級緊張
又怕自己生手整到人地
但後來愈化愈自然
慢慢把所以Step記入腦海中
第15堂就是考試了(是要自備所以化妝用品用具,模擬出job一樣)
不好容易入手屬於自己的化妝品,用具...等,係咁洗錢洗錢再洗錢啦
但我已有一套基本的化妝品同用具幫人化妝啦:)


另外一提,我好幸運遇到好的化妝老師
她不會強迫我們買任何用具
真心分享她覺得好用的東西給我們,不會找哪裡買,還替我們訂購
令我地唔洗浪費不必要的金錢試其他用品
所以我好幸運:)


(唔好話化妝好好賺,係辛苦工黎架
我還未體驗到零晨起身出JOB的經驗,我相信都要好大動力
而且我地要投資好的化妝用具,化妝品先可以化到個好妝出黎,所以東西都是錢
所有野唔好只係睇一面, 「台上一分鐘,台下十年功」我想也是這樣吧)


**特別鳴謝各位俾我練妝,多謝專登抽時間黎做我個化妝Model的每一位美女,有了你們,使我學得更多走得更多!
其實我都只係完成一個學習階段,以後好想大家再俾機會我,學習更多更多汲取更多更多經驗;我開了個Page ,除了可以令我朋友以外的朋友朋友都認識我之外,亦可以同大家一起分享關於我的化妝之路;

雖然我很微小,還是一位新手,因為市面上真係有好多選擇,大家冇義務去選擇我作為你的化妝師,但對於我自己個人小小的夢想/想做的事,希望你,妳,您都可以俾個機會我學習:)

如果大家不嫌棄我新手上路的話,去飲宴/姊妹妝/甚至新娘化妝都可以搵我架!Set頭方面,我會努力練習!請多多指教!

支持我的請讚好我的Page,我會繼續分享我的化妝之路 :)

Enquiry:::

Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook :
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Blog : http://fingyanwingmakeup.blogspot.hk/

**********************************











 


沒有留言:

張貼留言