2019年12月10日 星期二

|個人護理の享|輕鬆清走牙縫污垢 ✪ Oral-B 無線水牙線


自小時候換牙之後,牙齒可以話跟跟我地大半世,所以保養牙齒健康十分重要,除左平時早夜刷牙之外,牙縫的清潔係我地大部份人都會遺漏的

每次去定期洗牙,牙醫都會叮囑我注意牙縫清潔,曾經嘗試用牙籤或者牙線去清潔,但係好容易傷到牙肉之餘,仲要會令牙縫變闊!

最近就用上Oral-B 無線水牙線真係完全可以輕鬆幫我清走牙縫污垢,仲可以有效零死角清潔口腔,可以沖走牙縫間食物渣滓,同時可以按摩牙齦!


Oral-B 無線水牙線

Oral-B首款無線便攜式水牙線,利用OxyJet高效活氧微分子氣泡噴射技術:將空氣加壓混合到水中形成活氧微分子氣泡(水中充滿百萬微分子氣泡),有效清除牙齦間的牙菌膜及食物殘渣,輕柔按摩牙齦,可加入漱口水達更好的清潔效果!


入面有主機充電器2Oxyjet 活氧螺旋噴嘴同說明書!




機身輕巧易用,有別於以前的舊式有線水牙線儀更易攜帶無線的設計用起上來更加方便~

它使用無線充電式,只需要放在充電器就可以為機身充電,而每次充電建議充滿14小時!


Oral-B 無線水牙線是全球通用,國際變壓100-240V均可使用,而充電器的插頭是屬圓頭兩腳在香港使用時,可以轉換一個三腳頭即可使用,唔需要再用轉壓器~

帶去旅行去到任何國家都可以使用,十分方便!


當中的機身簡單易用,上面有3個按鈕,分別是開關單次開動及轉換強度~
強度有3個選擇,適合任何人士使用!


機身充電後,可以在機身背後打開入水口蓋加入清水/暖水~


之後可以安裝上Oxyjet 活氧螺旋噴嘴即可使用~上面的箭咀按下可以將噴嘴拆下~

噴頭可以拆下清洗,但因衛生問及以防止令細菌積聚,建議3個月大病後更換一次噴頭!


機身設有3個強度,可以根據自己的接受情況而轉換強度!

Oral-B 無線水牙線設有2種水流噴射模式,可以更方便清潔口腔內較難清潔的地方~


直射式水流噴射:
Oxyjet 活氧螺旋噴嘴旁邊有個灰色的制,向上的就是直射式水流噴射模式,可以見到水射出是呈水柱形,可以更集中水力去清走牙縫、牙齦線下及牙周袋的污垢及食埋的殘留物!


旋轉式水流噴射:
而噴嘴旁邊灰色制向下,就是調較至旋轉式水流噴射模式,水向四周大範圍四散,擴大清潔面積,減輕水柱壓力,可以有助按摩牙齦及清潔口腔內較難清潔的後面大牙位置,比起牙線或牙籤更加清潔得到位!


已經用左呢部Oral-B 無線水牙線一星期左右,刷完牙之後用上,可以清潔到刷牙觸及唔到的位置,輕就可沖走牙縫的污垢,真係好爽好正~

無線機身輕巧水力強弱自行調較,水力溫和唔會整傷到牙肉,仲可以同時按摩到牙肉,好舒服,保持牙及牙,仲可以減少流牙血及患牙肉問題的機會添!


有左呢支無線水牙線就可以保持牙齒健康,笑起上黎同埋食野都可以自在無障礙啦!


評分:(滿分: ★★★★★)
易用度:★★★★
沖水力道:★★★★★
實沖清潔效果:★★★★
整體評分:★★★★

Oral-B


#OralBHK #無線水牙線 #水牙線 #水牙線 推薦 #牙縫清潔 #按摩牙齦

是次產品及資料由Oral-B提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言