2020年6月6日 星期六

|保健の享|給予另一半養好身子的機會 ⇪ 老協珍人蔘精


經常聽到老人家說「再唔補就好易老」,以前年輕總是聽不入耳,但宜家慢慢長大,都開始留意自己身體之餘,當然仲要留意埋另一半的身體啦~

香港人工時長,生活節奏急促,生活於壓力底下,睡眠時間不足,身體抵抗力自然下降,眼見老公經常睡眠不足,時常加班,加上年紀漸長,體魄大不如前,作為老婆嘅我當然係責無旁貸~


不過要也是打工仔的我去花時間煲湯水俾佢飲真係有難道,最近我就睇到郭富城代言的老協珍人蔘精,見到佢年紀有返咁上下,工作咁忙都可以Keep到咁好嘅狀態,當然係信心之選,於是我就入手左俾我老公補一補佢!


老協珍係80年老字號,秉承真材實料的講究精神,它的老協珍人蔘精嚴選頂級原支的白蔘西洋蔘熬煮,雙蔘養氣,溫和不燥熱,成分單純無添加,適合多數香港人體質,特別適合忙碌的上班族,幫助舒緩疲勞、恢復元氣!

並以祖傳秘方「快火慢煎」濃縮煉製,人蔘原料已通過超過470項農藥殘留與及重金屬檢驗,絕無使用任何濃縮液,可以安心飲用!


一盒有7支,1支有60ml,即開即飲,方便衛生!



透明玻璃樽身的包裝簡單,包裝上都有列明成份及產品有效日期等資料,可以放心飲用~



即開即飲,毋須加熱~


老協珍人蔘精呈透明黃色的,它是真材實料製作,使用原支人蔘熬煮,獨家工法萃取豐富皂苷精華,熬煮過程無添加任何濃縮液,強調快火慢煎,不破壞人蔘成分,以12道現代化工序濃縮煉製,並使用純正冰糖,入口蔘味濃郁又回甘,蔘味真實自然!


我老公是燥熱底子,初初聽見是人蔘產品都有點嚇怕,因為怕太燥會上火熱氣,正正因為市面上的人蔘產品,是用上「紅蔘」,因為紅蔘因炮製及蒸熟的過程會使人蔘色澤呈現暗紅,讓屬性轉為溫躁,容易燥熱、上火、口乾舌燥,體質燥熱者不建議食用紅蔘!


老協珍人蔘精是以白蔘及西洋蔘製成,本草綱目強調「溫補養氣」,白蔘+西洋蔘=完美複方,溫和養氣又唔燥,相比起紅蔘,更適合多數香港人的體質,可以安心飲用~


這是純植物天然補品,每日1樽,即開即飲,可以即刻增強免疫、消除疲勞,提升工作效率同專注力~適合長期飲用,係忙碌打工仔養氣補氣、增強體力嘅最佳選擇!

老公已經飲哂7支,他說感覺比以前冇咁易眼訓及疲勞,而且比平時飲的人蔘產品唔燥,晚上時間飲用都可以很快入睡,一支即開即飲真係慳返唔少煲湯買料的時間,好適合打工一族!




老協珍人蔘精
老協珍官網:https://lxz.com.hk

#老協珍 #人蔘精 #郭富城



免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言