2020年8月10日 星期一

|保健の享|降三高兼穩定血壓 ↺ 草姬 海參丸

血壓高是好多上左年紀長輩肥胖、少運的人士的常見毛病,血壓高是社會上的隱形殺手,表面上跟平常人無異,但其實在平時日常生活中就要反應出來,身體大不如前,稍微行得急速、又或者行樓梯會好氣促、氣喘等情況~

稍為輕微高血壓又唔想去見醫生,除左從日常生活習慣同飲食中改善之外,其實仲有Supplement可以幫到手,所以我都入手左草姬海參丸俾父母!

草姬海參丸有助於穩定血壓主要蘊含100% 天然南非黑海參原條萃取另有珍貴成分海參皂苷能降低血黏稠度,加快血液流動,防血管收縮,抗心血管疾病~


同時蘊含海參黏多醣、多肽膠原蛋白、18種胺基酸、碳水化合物、維他命、礦物質及微量元素等,具有明顯的抗高危疾病的功效!

眾所周知海參低脂肪食物,又可以降三高,又滋潤,但係要煮食真係好麻煩,花好多心機時間,作為繁忙的香港人又有幾多個願意花呢D時間呢?


不過有左草姬海參丸就可以幫我地慳返唔少時間啦~

它是經大學科研,2 粒活性成分等於一條遼參,粹取珍貴精華,可以慳反浸煮海參的功夫和時間又方便進食,真係一舉多得!

一瓶有60粒!

草姬海參丸把海參完整地磨成粉末放進膠囊內,400mg成分,100% 原條南非黑海參濃縮粹取,真正海參精華!


每一瓶以錫紙原裝封口,一般保健用途可以每日1次,每次2粒~

而強效保健就可以每日2次,每次2粒,建議餐後進食!

 

有用家連續食了1個月95% 都可以降三高血管指數~

而父母進食了半個多月,KEEP住隔幾日CHECK血壓都明顯有所改善,瞓覺都瞓得好左,三高指數穩定下來,降低爆血管風險,成個人都精神不少,真係有用,食哂都要KEEP住入貨俾父母先!

 

 

了解更多:https://herbs.hk/product/seacucumber/


是次產品及資料由品牌提供

 

 

免責聲明:

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。

如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************

歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作

Wing Ho

E-mail : fingyan.wing@gmail.com / fingyanwing.makeup@gmail.com

Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup

Instagram: FINGYANWING.MAKEUP

YouTube: https://www.youtube.com/c/FingyanWing

**********************************

沒有留言:

張貼留言