2021年7月6日 星期二

|孕記の享|我的「極速」懷孕秘方 ✿ 由內到外的備孕心得分享

上回同大家分享我的懷孕14週的全紀錄,都提及過我地試左2Circle就成好多身邊已婚又想有小朋友的朋友都紛紛想向我偷私



我也不是用了什秘方打從我地準結婚時候,都有生BB呢個計劃,我就已的身態,慢慢地令自過著習性一般的「養生」生慣,先至可造就我今次「極速」懷孕計劃!

 

話雖是「極速」但我是用了應3年半左去準的身體,以下分為幾大項俾大家知我如何由內到外去準好自去迎呢項「世紀大任務」

 

1.  飲食

²  戒凍飲凍食

 

首先就係由食方面開著手我由細到大都有經痛問題,試過曾經痛到嘔添係街企都企唔穩我其好早已減少凍飲凍食凍飲同雪糕雪條其係好難忍我偶都會食但我會揀唔係準經期前一星自我感良好少少慢慢我嘅經痛都有改善,當然唔可完全唔痛但至少我已好耐冇食止痛藥了

 

BB時就要戒食軟雪糕了未經消毒的雪糕好易有李斯特菌BB同孕都好危至於孕初期我就所有凍野凍飲都唔食唔怕一萬至怕萬一而到孕中後期師講可一個月食半杯左量(經巴氏德消毒的雪糕雪條),但我暫時到宜家都係老公食果時痴一啖咋!)

 

²  戒食魚生

 

由開結婚都預算自有生育計劃,一直都知魚生刺身係多食係唔健康,聽聞係好多水銀食左入身要成一年時先分解到呢D毒素所以我就開戒完全唔食魚生至今已有差唔多3年時冇食過好在我對魚生的欲望都唔係太大冇癮起

 

當然有左BB時更加唔可好易有李斯特菌同樣對BB同孕都好危

 

²  減少重口味食物

 

我本身係口味方面都食得比清淡太咸太甜太辣我都頂唔順但我知有部份人都中意比重口味食物例如雞煲、酸菜魚、四川麻辣等等D本身食多都唔健康,高鈉平常人長期吸入對健唔好加上呢D重口味食物會比腸,有左BB就要特意!

 

²  減少咖

 

聽過好多人有BB後要戒咖好痛苦好幸我本身唔鍾意飲咖同奶茶唔洗特但茶類我就好鍾意飲我未有之前都間中飲下茶但到有BB後就真係少飲左好多基本上一個月都飲唔到一杯份量

 

想準懷孕本身又好鍾意飲咖同奶茶我建慢慢開減少飲用次數,俾自一個適應期Bingo再戒都會相對容易冇咁痛苦

 

²  減少高糖及加工食品

 

糖份對身一向都冇特益處相反你食過量就會積聚脂肪,變得容易肥胖,BB後更加要特減少糖份吸收有妊糖尿對孕BB都好危

 

而加工食品大家都知係高鈉同精製食品正常人吸收得多都唔健康,更何係大肚婆

 

 

2. 



 

三分運七分飲食懷胎十月一D都唔簡單D氣力都唔得隨便BB慢慢長大成個人都要用Energy去支體,環,D先可孕育出健BB

 

雖然我唔講得上係運動熱血份子,在懷孕前一年開始Join瑜伽及健身班,一星期上一堂總好過動也不動~

 

我也有間中在家睇YoutubeWorkout,最常睇就係Coffee的影片啦,佢嘅片由低能量到高能量都有,可以按自己的適應力去選擇,點都好,自己屋企做都要講恆心,不能一步登天,持之而行就會有見到身體慢慢改善了!

 

3.  孕前身體檢查

 

好多準夫婦都會多數係婚前做婚前檢查,如果你地決定結婚後就會準備生BB,身體檢查係可以選擇係婚前做,但我就選擇在計劃生育前一年才去做身體檢查,算做不遲也不早吧?!因為我覺得身體狀況會隨著年齡而有所變化,當然到了某個年紀,定期做身體檢查都係必須的,所以可以按自己的計劃去決定幾時做檢查~

 

孕前身體檢查我覺得是必須的,因為可以檢查到雙方是否有遺傳病係唔適合懷孕,男方可以檢查精子量及活躍度,而女方就可以做子宮頸抹片檢查及超聲音,可以檢查是否有細菌異常/子宮內是否有異常狀況,如果不幸驗到有問題,也需要花時間先將問題一一治療好才懷孕,可以減少懷孕時的危險~

 

最後也要留意檢查部份是否有檢查女方乙型肝炎疫苗抗體,因為有部份80後出世的是沒有接種這款疫苗,如果女方沒有抗體/抗體已經減少就需要安排再次接種,因為乙型肝炎係會傳俾BB,接種後3個月內都唔可以懷孕,所以如果有計劃生育前要盡早去做孕前身體檢查了!

 

 

4.  中醫調理

 

中醫博大精深,所以如果對中醫唔抗拒的,可以嘗試去睇中醫調理身體,因為好多女人都有寒宮/經痛問題,可以按自己身體情況決定幾時去睇中醫,而我自己就係一邊備孕一邊去睇中醫,食了幾星期中藥,經期又真係準時來訪,搞到頭一個Circle計錯數!哈哈!不過經期準時也是一件好事!

 

至於男方是否需要中醫調理就視乎你另一半對於中醫抗唔抗拒,我老公就對中醫都麻麻地,所以我都冇強迫他一齊睇,不過如果試左一段時間都唔成功,可以嘗試下無妨!

 

5.  Supplement營養補充品



 

女方在備孕前3個月就應該要開始食葉酸,可以幫助BB腦部發展,但留意份量,一開初唔好買800mcg份量的,因為份量太多對身體未必有益處,我自己就係HKTVMALL買了Jamieson 400mcg嘅葉酸,其實我食左未夠2個月就Bingo了,但係其實影響唔會太大的~

 

至於,男方其實市面上都沒有太多選擇,我就買了menevit準爸爸配方俾老公食,佢亦都係同我同步開始食的,至於身體轉變都冇覺得特別~大家可以恆量一下需唔需要啦!

 

6.  Check 體溫

 

相信好多女士們都聽過呢個方法,呢個方法都係同事教我的,可以買體溫計於每天早上起身前沒有太大郁動時量度,然後用APP記下每日的體溫,因為排卵期的體溫係比較高的,可以收集數據3個月左右就可以了解到自己的Circle如何~

 

不過體溫都只能參考,因為量度體溫時間或體溫計的準繩度有少少偏差就唔同了!


 

以上就係我用過的2款體溫計,粉紅色那款是量度到小數後2個位,準確度會比Watsons果支!



 

APP我就只用了這個去紀錄,都算幾全面,不過到我Bingo後就沒有用了,也不能紀錄Bingo的日子,到時可以要轉APP了!

 

我覺得可以即管試試,但千萬不要準信,因為每個人的排卵期都唔同28, 29, 30或者40等,我就係屬於經期唔算太準的,每個月由28-40日都試過,所以在我身上參考體溫紀錄及APP內的預算排卵期每次都有偏差!哈哈!

 

7.  排卵試紙

 

用排卵試紙係最科學又比較便宜的方法可以準確知道排卵期,因為卵子生命好短暫,排卵後只有24小時存活時間,只要有一日偏差都會白交做課~

 

市面上都有唔同的排卵試紙,最多人用的應該都是大衛排卵試紙,優點係夠平,但要每日估計檢驗結果的深淺色真係令人好苦惱,我自己就覺得呢款好麻煩,而且日日要玩尿真係冇壓力都變做有壓力~




所以今次Bingo最大幕後功臣就係Clearblue排卵棒,優點係佢有電子屏幕直接顯示當日是否排卵期,唔洗估估下,但係會比較貴(2百幾只有10支試紙),令好多人卻步,同埋都聽人講就算用佢都未必一次就Bingo,所以就視乎大家點睇了!



8.  心情/心理質素調節

 

剛才提及的備孕項目其實基本上都唔難辦得到,最難的部份就是調節心情~

因為我好相信一個人心情/心理質素係好影響自己身體的狀況,在備孕時我都有睇到好多資料,其實要孕育一個生命真係唔係易事,即使受精著床都會有好多不同原因令胚胎未能生存下去,醫學上也暫時無法解釋~

 

所以大家無論在Check體溫/用排卵紙等時間,都要盡量放鬆心情,相信講就易,做起上黎都幾難,要記住小天使會唔會來臨都係天賜禮物,大家都要抱住順其自然下做些備孕準備,好好放鬆自己,千其唔好將交功課係例行的事情,咁樣亦都會影響到兩公婆的感情架!

 

 


希望以上都可以幫到大家,如果試左一年或以上都未能成功,或者就要考慮去睇下醫生作一個詳細身體檢查了!祝大家好孕!

 


 

**********************************

歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作

Wing Ho

E-mail : fingyan.wing@gmail.com / fingyanwing.makeup@gmail.com

Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup

Instagram: FINGYANWING.MAKEUP

YouTube: https://www.youtube.com/c/FingyanWing

**********************************

沒有留言:

張貼留言