2015年10月22日 星期四

|吃喝の享|任飲任食放題 @ 三木日本料理

任飲任食豪無顧忌不需要睇價錢地食,真係好爽!
話說已經好耐冇食放題,跟友人二話不說就去返上次食過今次想翻尋味的「三木日本料理
我們都是平日晚上8時半的時段進食,人流比之前新開業明顯多左好多,座無虛席!利害!確實這間也真是蠻不錯,所以已來第二次了~
這裡的食物選擇非常多,一疊點菜紙,睇睇點菜都要花點時間~
首先就黎刺身先~
跟開業時的水準都保持到,全部都非常新鮮,而且切得比較厚身,啖啖肉好有口感~
因為近期剛病好,所以不能點凍飲,所以我轉攻了熱的湯品~
左:豆腐味噌湯
右:黑松露野菌忌廉湯
我飲的是黑松露野菌忌廉湯,記得上次飲係好好味,所以今次也點了這一個,水準都保持到,依然好好味,湯內還有一些雜菌好有口感,最後我飲了兩大碗!
左:若布胡瓜醋
右:三文魚蟹肉沙津
若布胡瓜醋原來是海苔加青瓜,有點醋去調味,幾開胃~
而三文魚蟹肉沙津,我想不過蟹肉就是蟹柳棒半條,我太大想頭了,哈哈!
原切牛舌及蒜香一口牛柳粒
這兩款鐵板燒應該是即叫即燒的,上碟都是出煙的~
牛舌質感幾爽口,而牛柳粒的蒜香調味好正,而且入口唔難咬,牛味有,不錯不題!
壽司類:分別有花之戀、蟹棒壽司、火炙三文魚腩等~
全部都是少少的SIZE,不會太大食到太飽,又可以試到不同款式的食物~
鹽燒雞中翼及牛油粟米~
鹽燒雞中翼比想像中好味,好香,又是即叫即燒好惹味~
牛油粟米不用說,是每次都要點的普通但是好愛吃的!
還有燒菠蘿及日本糖芯蕃薯串~
燒菠蘿是朋友點的~
而日本糖芯蕃薯串好好味~甜甜的,可以連皮食~
最後就是甜品時間~
每款都點一份,可以同朋友Share,我最喜歡的是牛奶布甸,好滑好味~



後記:
已經來過第二次,事隔大半年,水準依然保持~
就算人流多左,都無漏單情況~
而職員都好快手,有有禮貌,值得推介!


三木日本料理
地址:尖沙咀加拿分道25-31號國際商業信貸銀行大廈15  (河內道入口)



**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言