2019年9月8日 星期日

|護膚の享|戶外活動必備曬唔黑法寶 ☀ Bioré長效清爽防曬噴霧


今個夏季我分別去左馬爾代夫同埋郵輪假期兩個都是陽光滿滿的旅程真係太正了


好多朋友問我點解去完旅行都冇曬黑我兩次旅程都帶備左呢支Bioré長效清爽防曬噴霧係身囉


Bioré長效清爽防曬噴霧
HK$159.9 / 150g


全新版將容量升級至150g,加大容量更抵用,長時間外出或戶外活動用就啱哂我同老公日日旅行都一齊噴


它擁有SPF50+高防曬系數及PA++++,寬波段阻隔UVA/UVB,採用長效輕透配方(Silicone powder),防曬粒子能均勻分佈於肌膚表面,加強隔離紫外線,提升防禦效果!

適用於頭髮、面部及全身使用!


採用壓縮的銘罐包裝,細緻的噴咀可以均勻噴出防曬,用完後仲可以用呢個排氣口將罐內餘下的氣排出,為環保出返一分力~


它的質地清爽透薄,距離肌膚10-15cm左右均勻噴於肌膚/頭髮上,它亦蘊含洋甘菊精華,能為因日曬而變得乾燥的肌膚補充水分~


這支防曬噴霧最適合戶外活動時攜帶,方便隨時隨地補一補,而且仲強效防水耐汗,連難以塗抹的部位亦能覆蓋,真係好方便!


呢支防曬噴我已補購了幾次性價比高係戶外用黎補防曬一流清爽不黏膩,全天候為你嬌嫩的肌膚全方位阻截紫外線侵害,喜歡戶外活動的朋友一定要試試!


銷售點:各大個人護理用品零售連鎖店及超級市場有售


Biore

#BioreUV #長效清爽防曬噴霧 #增量裝 #清爽不黏笠 #均勻覆蓋 #防水耐汗

是次產品及資料由Biore提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************


沒有留言:

張貼留言