2020年4月19日 星期日

|保健の享|輕鬆膠原蛋白大躍進 ✦ 老協珍美顏飲


年紀愈大就愈怕照鏡,怕唔覺意照多幾條皺紋出黎真係搞到自都低落呀!

唔想成日擔驚受怕,怕自己歲月催人老,怕呢樣果樣的話,不如坐言起行,積極找個方法去令自己無咁快出現老態仲好啦~勤力護膚係必須的,但係想達到雙輔雙成嘅效果,內服都是不二之選!


最近就發現逾80年嘅保養飲品專家老協珍以數年時間研發左一款膠原蛋白飲品,就係老協珍美顏飲】~

以創新嘅方式用咗四款「超級天然植物多酚精華」,可以強力鎖住膠原蛋白精華,為美顏膠原蛋白飲品再創下嶄新嘅開端,而係台灣開賣當日即銷售5000包!成績真係有目共睹!


「膠原蛋白」可以話係主宰肌膚嘅飽滿度,所以補充「膠原蛋白」是保持靚靚肌膚嘅一大元素!

但係市面上嘅膠原蛋白粉/飲類嘅產品,容易添加過多嘅化學添加劑、糖分同雌激素等,長期飲用,好容易會造成身體負擔,或者會有不良的後果!


老協珍美顏飲富含多種天然植物多酚,精心嚴選日本專利膠原蛋白胜肽PO•OG高純度萃取,每包5000毫克膠原蛋白,並獨家萃取四款「超級天然植物多酚精華」強力鎖住膠原蛋白精華,同時使用天然高效美顏配方,仲含有天然維他命生素C,可以幫助促進膠原蛋白形成添,亦可以促進鐵質吸收~

100%植物淬取成份天然,無添加人工甜味劑,就算長期飲用都可以好安心啦!      


獨立包裝,即開即飲,無須加熱,真係好岩我地呢D繁忙嘅打工仔~
每包都印有產品有效日期,可以飲得安心又放心!


老協珍美顏飲好似紅酒咁嘅色,唔知以為我真係飲紅酒~其實我係飲緊補品哦!


佢個味道好易入口,啖啖的山楂味,甜度唔會太甜,幾好飲呀!


可以係朝早空肚飲或臨瞓前飲用,是身體吸收狀態最佳嘅時刻,可以高效補充膠原蛋白!


如果大家物色緊膠原蛋白,呢個真係不二之選,成份天然之餘,而且飲用又方便,就算外出公幹/旅行帶住都唔會阻行李位呀,超推介!




老協珍
老協珍美顏飲:https://lxz.com.hk/Product/OBB009
老協珍官網:https://lxz.com.hk

#老協珍 #美顏飲 #膠原蛋白

是次產品及資料由老協珍提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************



沒有留言:

張貼留言