2020年4月27日 星期一

|保健の享|改善女生體質恩物 ❦ Ripple瑞一寶 暖宮薑黃奶


做女人天生都要承受唔同大小的痛楚,小則係一個月一次的經痛,大則就是生BB了~已經結婚快一年的我,跟老公都有計劃生育,不過生BB唔係容易嘅事,所以係迎接呢個重大任務之前,都想好好先調理身體!

我本身都比較容易手腳冰冷,也有經痛的問題,雖然已經好聽話少飲凍飲,同埋多飲紅棗水補下血,不過成效始終唔太大~最近聽到朋友提及黃薑粉可以幫助改善女士體質,於是就入手Ripple瑞一寶 暖宮薑黃奶試試啦!


Ripple瑞一寶 暖宮薑黃奶


暖宮薑黃奶是專為照顧女性健康,舒緩及改善生理期而研發,回復皮膚緊緻,補充因生理期流失的鐵質!


主要成分
l   薑黃:
有效改善由宮寒引起的種種生理問題,根據世衛指引,成年人每日可接受攝取量為每公斤體重0-3毫克
l   骨膠原
宮寒會令女士皮膚變差,暗黃有色斑,骨膠原可有效令皮膚回復彈性緊緻
l   鐵質
女性普遍鐵質攝取不足,缺乏鐵質會引起貧血,經常頭暈眼花,面色蒼白,補充足夠鐵質可改善貧血


產品低脂低糖,不含反式脂肪及膽固醇,可以安心飲用!


而它品牌也獲得多個獎項認證,證明它們的出品是有保證的!



暖宮薑黃奶跟一般的奶粉包裝無異,呈淡黃色的粉狀,一打開罐就已經聞到陣陣薑的清新氣味!


暖宮薑黃奶比較適合早上飲用,3匙(大約25克)再加入150ml溫水沖調拌勻即可飲用,千其唔好用太熱水呀~有機會影響到成份的成效哦!



沖調好的暖宮薑黃奶也是呈淡黃色的,雖然聞落有淡淡的薑味,但飲落又唔會太濃薑味,就算怕薑味的我都覺得好易入口,一改我對薑是辛辣的印象呀~

原來薑黃和生薑雖同屬薑科,但其實是兩種不同植物,生薑辛辣,薑黃辛香清淡而沒有濃烈的薑味~

而且帶有少少甜味,糖份唔會太高,適合少糖/KEEP FIT人士飲用!
特別適合長期經痛經常食生冷及寒涼食物辦公室女士經常出入冷氣地方經常飲凍飲久坐不動更年期女性及經常穿短裙短褲的女性飲用!


我都飲左一個星期多~感覺幾良好,最近天氣轉冷都冇咁易覺得凍,唔洗包到成隻糭咁啦~各位女士一定要試試!


銷售點:全線萬寧

Ripple瑞一寶

#Ripple #暖宮薑黃奶 #女士恩物 #黃金奶

是次產品及資料由品牌提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言