2023年4月25日 星期二

|護膚の享|7天回復嫩滑亮肌 ❤ Lancôme Advanced Génifique 小黑瓶


迎來春天乍暖還寒嘅日子,皮膚都無所適從,一時乾燥令肌膚崩緊,一時又要岀油岀粒粒,導致肌膚處於水油唔平衡嘅狀態~

 

呢個時候又要拎返我已經空瓶左好多支嘅 Lancôme Advanced Génifique 小黑瓶岀黎喇!

 

這支「小黑瓶」一直都是品牌最暢銷精華產品,特別加入酵母萃取精華配方,可以從肌底激發活修護力量,可以全面抗禦外在威脅,肌膚時刻保持最佳狀態,綻放青春光茫!

 

這支精華是由法國製造,它可以同步改善肌膚各種問題,膚質、回彈力、彈性、緊緻度、鬆弛、細紋、皺紋、光彩、均勻膚色、清晰度,由根本開始改善膚質,也可以加強後續護膚品功效!




精華包裝設計貼心,扭開銀色蓋時,抽取式的泵頭就會自動抽出一管份量,提取的份量很平均,十分方便衛生,不會滴得到處都是!

 

精華呈半透明較濃稠的水狀,質感透薄輕盈,延伸性及滲透度高,清爽不黏膩,滋潤到肌膚同時唔會有黏笠感!

 

它可以用於卸妝、潔臉及爽膚後,大約用1.5泵左右就份量就可以塗抹全臉~

 



精華的滲透度高,好快就被肌膚吸收,唔會對肌膚造成負擔並具舒緩效果,其活性成分能快速滲透至肌膚底層,帶來舒適滋潤的柔滑觸感~

 

用後肌膚即時滋潤有光澤,觸感十分飽滿~有效潤澤肌膚,幫助減淡細紋,毛孔亦同時收細,用手摸可以感受到肌膚更加柔軟嫩滑!

 

而且可以令肌膚有效補水,肌膚飲飽水,即使天氣凍乾燥,都唔會有肌膚乾裂的不適感出現,肌膚明顯更加透亮,有光澤,唔化妝都自帶水光感!

 


其實我仲有一個小黑瓶隱藏用法,就係每次化妝之前趕住出門口,但肌膚又乾臉色又差,我就會將粉底同「小黑瓶」1:1 的比例混合,可以令底妝更加服

貼透亮,增加光澤感,而且不容易脫妝,一邊帶妝一邊保養,真係好方便呀!

 


一支解決到各大常見嘅肌膚問題,值得入手一支長期放在家中待命,大家快
D去專櫃入手啦!早買早享受呀!

 

 

Lancôme

Websitehttps://www.lancome.com.hk

Facebookhttps://www.facebook.com/lancomehk

 

 

#LancomeHK #Genifique小黑瓶 #7天嫩滑亮

 

是次產品及資料由Lancôme提供

 

免責聲明:

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

********************************

歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作

Wing Ho

E-mail : fingyan.wing@gmail.com / fingyanwing.makeup@gmail.com

Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup

Instagram: FINGYANWING.MAKEUP

YouTube: https://www.youtube.com/c/FingyanWing

********************************

沒有留言:

張貼留言