2014年9月23日 星期二

(畢業作品)新娘化妝婚紗LOOK DEMO拍攝


早前提及過我會上載一些我的畢業作品
終於有時間打下Blog喇~

係幾星期前我都挑戰左D相片放上Facebook
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
係度不會貼所有的相片
更多相片請到Facebook參觀啦


首先要多數我位Model-Sandy
她立即答應替我當上這位畢業作品的主角
Sandy本身身形高瘦,皮膚都無好多暇疵
係咁岩下巴生左粒青春代表的豆豆..哈哈


























謝Sandy唔介意俾我公開佢個素顏樣
其實真係素顏都唔差架
係對眼dup dup地
所以我化妝重點係放左係對眼度

去到就首先揀件婚紗
因為自己都比較喜歡魚尾的
見個個同學仔都揀大紗裙
而且Sandy又高又瘦
著起黎一定好好睇
所以諗左冇10秒就決定左

之後就先換婚紗
然後就開始化妝

 
 
 
 
 































































第一次體驗拖0急出job
原來真係好唔簡單
雖然已經準備左個4碌0急
但遇著一D不平的地是
要推得動還雖然點力氣

化妝+髮型+拍攝大約3小時間左右就完成喇~
將Sandy 的dup dup眼變左精靈眼

愉快的DEMO拍攝很開心
黎緊仲要同同學仔出去租Studio影DEMO
所以都要搵各位美女做Model
最緊要唔怕我公開素顏相
最後會俾返輯相你架~

如果有興趣就去Facebook inbox 我啦~
日期時間另議 :)

期待~ 

***



如果大家不嫌棄我新手上路的話,去飲宴/姊妹妝/甚至新娘化妝都可以搵我架!Set頭方面,我會努力練習!請多多指教!
支持我的請讚好我的Page,我會繼續分享我的化妝之路 :)

Enquiry:::

Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook :
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Blog : http://fingyanwingmakeup.blogspot.hk/
Instagram: http://instagram.com/fingyanwing.makeup








沒有留言:

張貼留言