2014年10月1日 星期三

享用一個免費「午餐」*零蚊Facial?!

上星期去享用一個免費「午餐」-零蚊Facial!
唔洗錢做一個Facial真係講你都唔信啦!但真有其事,請繼續細閱以下的分享

我在尖沙咀上班的,某一日放工獨自行去海港城,之後行經海防道
有位姐姐係度派護膚品Sample
對於護膚品Sample我係來者不拒的XD
所以我就接過Sample打算繼續行走時
個姐姐就叫住我,話送個「免費」Facial Coupon俾我


就問我貴姓同留聯絡電話俾佢
其實我無想過有「免費」Facial呢回事,除左係一D Beauty Blogger有得試之外
我當時還未係Blogger,只係一位平凡的女子
所以都特別警界,心想「世界上唔會有免費午餐既......上到去一定勁Sell你買好貴既Course la......唔買又黑你面la....」(下策有冇限個?)
所以我都冇打算預約,將Coupon放埋一二面


誰知,第2天就有呢間公司的職員致電和我約時間做Facial
我就約了,但初初打算敷衍下佢地
不過我亦有電話上問是否完全不用再付任何費用?

職員二話不說就立即回黎我「係!」
到了做Facial的前一天,亦職員致電提示我明天預約做Facial的時間
我亦問了多一次,是否不用再付任何金錢?職員也說是

加上預約Facial當天我是放假的
所以我突然間好大膽應約,走了去尖沙咀的分店
我亦有抱住戰戰競競的心情到店
想著如果有幾個職員圍著我Sell course我如何是好
如何一人自救呢?

進了店鋪有位有位美容師叫Angela出來接我到Sofa坐一坐
然後她交予一條Locker鎖匙俾我

還叮囑我好好保管鎖匙,因為全店只有一條


然後帶我到換衫的地方
好整潔的感覺


 
有沖身的地方
 
 
更衣的地方
黑色的機不知是有什麼用途,可能是磅重?!
 
 
還有桑拿房
 
 
 
 
換好衫後
Angela便前來接我到美容室
可以是平日,我換衫時只遇到另一位女士在更衣
走廊也不見其他人

INGRID MILLET我間公司我都曾經在某些地方見過有分店
但沒有了解過此公司
我心想是否新開想多D客先Free facial都做
一直都抱著一些疑問


進房了
Angela開始為我清潔面部
磨沙
針清
清楚的過程她動作很慢還一路講解她為我做著什麼程序
針清過後,她給了一面鏡子給我
和我講解我的臉部皮膚狀態
教我如何看得出臉是否有足夠水份
(我大大話話都做Facial做了3-4年,都係第一次有人教我點睇)

因為Coupon是可以選擇有2款Facial選擇做
我沒有什麼偏向想做,所以就叫她幫我看看我做哪個比較合適

分析皮膚後,她說我額頭比較缺水,而下巴鼻樑有少許暗啞
所以就決定做「完美保濕防敏療程」

之後按臉

按肩頸
按頭

她一按頭就知道我近期睡眠質素唔好/夜瞓
我真係果幾日真係瞓得不好,好準呀!
還教我按淋巴位
真係從來沒有想過她按得這麼好

力度適中,把爬按得差點睡著
最後敷著瞼

整個過程大約60分鐘左右就做完

 
換衫過後,帶我回Sofa坐
還預備了一杯桑寄生蛋茶給我喝
她遞過一份問卷給我填寫
 

最後,大家想知有冇勁Sell我呢?
答案係:「無,係有Sell我用$138買一次做個價值$880的升級版的防敏保濕Facial,仲解釋左包D咩」
最後我都係有買的

原因係第一Angela真係好nice好好人,手勢幾好
第二講真,出面做Facial都最少$300-400一次,$138做一次真係抵到爛啦
我仲mark埋下次呢個Facial都係搵Angela做
hehe

估唔到唔係Beauty blogger都可以享用零蚊Facial
我真係$1冇出過,仲有杯茶飲添XD

真係好開心!

P.S. Angela竟然估我是剛剛讀完書出來工作的妹妹仔XD
證明我個樣都握得下人XD
令我開心了一整天,哈哈哈


以上是我自己開心分享,沒有收過任何金錢/好處去分享
成為我這位初手上路的初級Beauty blogger後的第一篇打頭陣!


希望以後有更多機會去試用/體驗分享俾大家啦!


***
歡迎合作試用/活動
Enquiry/Contact:::

Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook :
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Blog : http://fingyanwingmakeup.blogspot.hk/
Instagram: http://instagram.com/fingyanwing.makeup

沒有留言:

張貼留言