2015年1月5日 星期一

|試飲の享|美白消腫的秘方 @ Simply 山藥薏仁水


正所謂一白遮三醜!
大部分的女士都出盡法寶去美白自己~
無非為左更美麗~

我天生是皮膚偏白,是不少女士們羨慕的膚色~又不容易曬黑~
不過上天唔會將所有好處俾哂我~我是天生有斑斑的~
受少少太陽都好容易出斑~
所以我好細個就被媽媽的影響,現在很懂很防曬~
真係好多謝我愛美的媽媽,要不然我應該是一個不懂防曬~長滿雀斑的女子了~

我雖然是很白,亦很懂得防曬~
但是我膚色不勻及面部水腫的問題~
除左擦護膚品及化妝改善問題,我發現到仲有一個方法架~
就係食療法~雖然呢個方法係比較慢見成效,但是係最原始最持久的方法~


科技真係幫到我地好多~推出這些方便的健康沖劑~
Simply 山藥薏仁水 HK$78/ 2g x 15

產品包裝背面均說明其成份、食用方法、有效日期等其他資料~
產品蘊含薏苡仁山藥麥芽糊精澱粉羧甲基纖維素納及羧內基甲基纖維素(B6)
全部都是有益的成份~一小包有2g,而且超級低卡,每一小包只有7.7卡~
完全唔洗擔心會食肥~
而且產品是嚴選薏仁原料~加入山藥~
加熱萃取,再以真空低溫濃縮,最後乾燥成品~
所以一小包就含有大量有益食材~

打開包裝~一小包內有2g,唔好睇佢咁細包,入面濃縮左好多精華架~
主要的成份山藥及薏仁是有益的中藥藥材,對女性更加是佳品,可以有助健脾去濕去水腫~促進體內血液和水分的新陳代謝及利尿,由於薏仁含有蛋白質、維他命B1 B2,長期服用可令肌膚變得光滑白晢、減淡皺紋和色斑~

產品倒出是米白色的粗粒粉末~
 

淡淡的薏米味~

最原始的食用方法就是一小包加入200ml清水(冷熱水均可)飲用~
不過建議以暖水服用~因為冷飲始終對女人不好的~
其實仲可以加在甜品、牛奶、果汁、咖啡或茶,怎至是湯類一齊飲用都可以架~

今次我就是以拌勻200ml暖水試飲~希望試真其味道
沖到水裡不會溶入水中,還有少許粒粒~不過飲用時不用咀嚼的~

味道都是淡淡的薏米味~不難飲,不過如果嚴太淡味的話~
可改於晚上飲湯/飲其他飲品時一起沖服~
我就冇所謂當係飲水~因為我好中意飲水的~嘻嘻~

總結:
我想香港人大部份人都為口奔馳~
有些忙到連食飯的時間也基乎沒有~
呢個咁方便的健康沖劑~岩哂冇時間買藥材慢火煲的人飲用~
真係好方便~小小一包~放在手袋隨時飲用~
我連續飲左差不多一星期多~
雖然美白淡斑未見成效,始終都要長時間飲用才會有成效~
但是我去小便的次數真的是多了~
將身體的水份排走~面都冇咁腫啦~


有與趣既姊妹可以到【My Princess HK 我的公主】買啦
產品資料:
http://www.myprincessyoyo.com/product-2171.html


購買點 : www.myprincessyoyo.com
My Princess HK 我的公主Facebookwww.facebook.com/myprincessyoyo


產品及資料由 My Princess HK 我的公主提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。


**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言