2017年1月19日 星期四

|旅遊の享|No Network No Lifeの隨時隨地與網絡連繫 ● Travel with GlocalMe
















No Network No Life” 真係不是誇口說出的~
生活在這個科技發達的社會中,人人都有一部智能手機,機乎九成人士都是使用有上網服務的電話Plan

因為宜家網絡好似已經還比直接打電話更重要,在香港如是,在外地也如是~
大部分香港人都有鋪旅行癮,加上廉航愈來愈普及,真係有幾日連假都想出外走一轉~
























認識我的朋友都知我是一個不折不扣的哈日族,由我懂自己賺錢之後,跟男友每年都最少去一次旅行,唔覺唔覺我已經到訪過日本十幾次了,還是百去不厭!

原本上年沒打算外遊,因為我跟男友都儲緊錢,唔想太多不必要的花費!
但因一次機緣之下(當然是見到有廉價機票),加上男友正值牛一的月份,所以由決定請假及成功訂機票短短花了3天就完成!

去旅行當然唔少得要上網,以往都是購買當地的SIM卡到到當地酒店,Check In時才可以收取,接著就研究如何連接及設定,都花費左唔少時間~




















今次就決定唔用SIM卡,帶著GlocalMe Pocket Wifi出發啦~






















GlocalMe 的上網服務覆蓋全球逾100個國家,而且它的特點就是一機在手,全球通行,如一次旅程去足幾國家玩亦唔需要擔心要換卡或要帶幾部機係身,超級方便!

























帶著這部機,就可以根據自己目的地Package來購買適合你的,自由度都幾大,用幾多買幾多,如果怕用唔哂亦可以之後唔夠用時就充值,好方便!
























可以在手機上下載它們的應用程式,咁隨時隨地充值,或者睇下自己的使用量都非常方便!

















它的操作十分簡單,也有很多貼心的設定~
當中有黑名單列表,因為機身首頁就已經印上機會編號及連接密碼,如果不小心被旁身的陌生人見到可以會用左你的上網服務都唔知~
呢個時候就可以將其裝置列入黑名單,阻止有人亂用了你的數據!

















一機可以同時連接5部機,如果多幾個人同行就可以一齊Share用,更加化算~
也可以手機手提電腦或平板電腦多機一齊使用都唔係問題!


















而且機身是不需要插入任何SIM卡就可使用,去到邊個國家就會自動連接上當地的網絡商,為你提供最快速的上網服務~
但如果你你擁有當地網絡營運商的SIM卡,亦可以插入SIM卡使用當地的上網服務!




















更內置有流量防護,因為手機可以設置左自動更新應用程式等而使左過多的數據都唔知,開啟了就可以防止這個問題!
























收拾好行李之後開開心心出發去~
看我排隊寄行李已經開心到傻左!



















寄好行李,過了禁區就準備上機啦~


















這次旅行最驚喜的就是我倆被航空公司選中了,可以免費UpgradeBusiness Class
咁大個女第二次被Upgrade,真係好興奮耶!

這也是我男友最大的生日禮物啦~因為出發前幾天都遇上颱風,令幾天的航班全部都要改期或取消,幸運我們出發的一天可以如期之餘,仲可以被Upgrade,太開心了!謝謝HK Airline :)



















這是旅程以日本東京為主要目的地,因為已經去了很多次,所以我們都是主玫東京的近郊地點~去到邊都帶住佢!





















搵路睇地圖睇車程資料Facebook跟香港的家人報平安等等等完全冇問題!























邊走邊Update IG/Facebook握下Like完全無問題!




















因為到著日本時正值是掃帚草變成紅色的時候,所以我也安排去到這個埼玉國營武蔵丘陵森林公園,大約1小時車程就可以去到~
呢公園除左掃帚草之外,仲有其他花花草草,仲撞到好多日本人係果度野餐添!



















在這個位置影了很多合照,因為我們每次去旅行都帶有腳架(自拍不求人),合照也是我們旅行的一個重要環節~




















又帶左男友去片瀬江ノ島,早幾年我自己黎既時候已經到訪過一次~
今次唔洗咁悶,有人陪我!嘻嘻!

























必食的脆片,是有高溫將一隻隻海鮮壓成脆卜卜的脆片,好好食!




















也到訪了這個鎌倉大佛,比我們香港的小幾倍,但也算是景點之一,到此一遊吧!




















而今次旅程重點的行程就係去河口湖一睹富士山的風采~
我們去的兩天天氣超好,又唔係好凍,仲有少量紅葉睇到,因為見唔見富士山都係要講運氣,有時天氣唔好就咩都見唔到架啦!




















藍天白雲加紅葉,冇理由唔影掛~




























最後一日帶左男友預支食生日大餐,呢間真係超推介,收費唔算平,不過比香港就定平,遲D出文分享俾大家啦!




















最後一天就係原宿同表參道血併,不過都有節制既,今次旅程都唔係買左好多,但就食左好多唔同既美食~之前都出左一篇關於Pancake的分享文(回顧:https://goo.gl/RFC5be

仲有好多未有太多時間整理希望會陸續登場啦!


一次旅程的完結,就代表下次的旅程又就快開始啦!
話說我仲有2個多月又回鄉啦!嘻嘻!


總結:
今次的GlocalMe在整個旅程中都好順暢,而且充一次電就可以用到1-2天,行到邊玩到邊,去到唔識路就靠Google Map即時幫手,唔洗怕語言不通去到當地唔識問人~
就算遇上一陣子網絡不順暢,都可以立即問返
GlocalMe,佢地係香港都睇到我地係日本用緊既情況,可以適當咁幫我們在背後轉換網絡公司!呢個服務太貼心了!所以真係No Network No Life”呀!


再次謝謝GlocalMe提供一流的上網服務,下次出國都要用佢!


GlocalMe


是次旅程的上網服務GlocalMe提供



免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言