2018年12月9日 星期日

|美體の享|懶人瘦身縮肚法 ● VegCHEERS Trim Shot 纖蔬飲

香港人~基乎每一個一都有一個隱藏的小肚腩,尤其係返文職一日坐最少9粒鐘,脂肪集中係肚腩位置,但呢個位置永遠都係唔易減掉,加上女士比較容易出現便秘問題,所以肚腩問題唔係一朝一直可以減掉!

一直都有重視呢個問題,平時就可以用寬鬆的衣服遮掩,但係大家有留意我的更新都會知,我的婚期迫近了~但肚腩問題依然存在,試問肚腩突突穿上貼身的魚尾婚紗又點會好睇呢~


幸好呢個非常時期就收到VegCHEERSTrim Shot 纖蔬飲既唔洗用開水服用,又唔洗沖水溶解,最重要一點就係成份天然無藥性,即開即可享用,輕輕鬆鬆就減掉我的小肚腩問題!


Trim Shot 纖蔬飲是由專業營養及食品專家團隊以「果菜食療」研發的減重體型控制配方,以「果菜食療」理念,匯集7種天然果菜,萃取當中減重、纖型
功能成分,製成特濃縮瘦身飲,每天只需 1 包,輕鬆享受瘦身新體驗!


它內含7種濃縮纖型果菜,分別有:
-      橘皮酵素 Tangerine Peel
-      柑橘幼果 Ponkan Unripe
-      羽衣甘藍 Kale
-      菠菜 Spinach
-      藍藻 Spirulina
-      紅桑子 Raspberry
-      紅菜頭 Beetroot
-      蘋果 Apple

而且成份十分低卡,糖分都極低,可以安心食用!


一盒有10包獨立包裝,以3大纖型方向去改善身形~
-      燃脂:橘皮酵素、柑橘幼果
-      排毒:羽衣甘藍、菠菜、藍藻
-      元氣:紅桑子、紅菜頭、蘋果


每包都印有食用有效日期~


Trim Shot 纖蔬飲呈透明黃色,味道偏酸的,但唔會太難飲,即開即食~


基本可以每日1次,早餐或午餐前服用1包~
如果成效快少少,可以用日2次!

好多瘦身口服產品食完都會有肚痾絞肚的情況出現,但呢隻我服用左2星期都冇出現過呢個情況,但排便方便就正常了很多,唔會肚谷谷排唔到便便~


肚腩都在這2星期間輕鬆減去5CM,冇肚脹的問題出現,成份天然,安心食用,而且即開即食真係超方便,如果大家都有我以上的問題,不妨試試!




VegCHEERS Trim Shot 纖蔬飲 HK$220 / 25 X 10

銷售點:屈臣氏

VegCHEERS

#VegCHEERS #TrimShot #纖蔬飲


是次產品及資料由VegCHEERS提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言