2019年3月11日 星期一

♥R&W♥ 婚享 #70:締造完美的招牌笑容 ✿ 婚前一個月首試藍光美白牙齒療程


準新娘為左結婚要想靚一面示人,真係平時唔係咁貪靚咁奄尖都會變得挑剔同極為貪靚~

我自問係有少少完美主義性格,不過我唔係處女座,所以呢個性格都唔會太極端,只係想一係唔做,一做就要做好的性格,籌備左多時的婚禮,週邊野都已經好似兼顧好,又點可以少左照顧一下自己呢?


近半年市面上的藍光美白牙齒療程真係愈來愈普及,在籌備之初都曾經試過用家用的藍光美白牙齒儀器,不過用了一陣子成效都唔算太大,所以一下子又頓成為垃圾了!

但係心有不甘的我,係大日子之前2個月都開始積極地找尋市面上的藍光美白牙齒公司,在這個平台上亦都有唔少準新娘子婚享,既然得係真心分享於是我都膽粗粗在婚前一個月去試一試啦!



預約好時間就放工過去了~呢間店都幾多人幫襯,上到去都有人做緊療程~
係做療程之前,職員就先指示先漱口~


店內環境都好舒適,可以約埋朋友/另一半一齊上來做療程,就會用返布去分隔開~


座位旁邊都有一個小籃可以擺放私人物品!



一切準備就緒就先圍上圍巾,職員就為我塗上凡士林滋潤雙唇,因為療程時間都要45分鐘,可以以防雙唇乾裂~


之後的畫面實在太惹笑了~職員幫我用上擴大器~再放上沾濕的化妝棉,作用係可以濕潤雙唇之餘,仲可以用作吸收口水及保護作用~

整理好之後就對一對本身牙齒的色號作紀錄~



之後塗上牙肉保護的藍色膏~再塗上美白牙齒的產品,塗上牙齒會有少少冰涼感,但沒有任何不適/麻痺的感覺!


而且戴上保護眼鏡就可以開始照藍光啦!

為時45分鐘,職員會打開Sofa俾你可以在半躺的狀態下休息進行療程,過程中可以玩手機,不過就唔太建議,雖然戴上保護眼鏡,但係始終對眼睛有影響,不如好好休息45分鐘吧!




好不容易終於都完成了~當然又要度一度返牙齒的色號啦~先可以睇到前後的對比如何!

大家最期待的畫面出現啦~
短短45分鐘,上下排牙齒足足美白左10度以上~
上排:24 > 14
下排:30 > 16

呢個藍光美白牙齒做一次已經可以見到效果,如果想效果Keep得更加好,可以在第1次療程後至10日後可以做第二次,一般一次效果持久約3-6個月架,當然都要視乎個人飲食習慣及牙質啦~


做完療程之後48小時避免食用深色素食物,好似咖啡/朱古力/咖哩/豉油/茄汁等我自己就選擇左內餃子唔點汁,同埋食米粉,其他如白飯/白汁類意粉都可以架!


雖然一次唔算平,但佢地選用的材料由美國直接入口,十分安全可靠,而且過程簡單,職員完全唔Hard Sell,唔會強迫消費,相信呢樣大家都好擔心,同大家講我經驗真係全程真係好舒服冇Hard Feeling

如果有大家都有興趣,可以PM我,我可以俾返個讀者優惠大家,可以用一個優惠價去體驗一下!


窩心小Tips:如果Budget唔許可買多幾次療程,我個人建議可以在Pre-Wedding2-3天/Wedding2-3天先去做,因為事關做完療程真係要戒口,如果唔戒口的話好快就會打回原狀,戒幾日好過戒咁耐ma~嘻嘻~


希望大家都可以影相前/大婚當日以漂亮的牙齒示人啦!

在此奉上Big Day當中一張相俾大家睇下我排牙吊下癮先!嘻嘻!想睇更多就要繼續留意我之後的婚享


婚享完畢!多謝收看!


以上都是我的用心分享,大家喜歡的就留個腳印👣支持下~你們的支持就是我婚享的原動力!多多指教!
Follow Me  Facebook / IG

沒有留言:

張貼留言