2020年4月26日 星期日

|個人護理の享|預防牙齦衰老 ★ 高露潔Miracle Repair奇績修護牙膏



時間唔等人,當大家都只著重肌膚睇落顯唔顯老時,其實大家有冇想過唔常見的牙齒及牙齦都會一齊衰老呢?其實牙齦健康對牙齒是十分重要,自小時候換上恆齒以後,基本上牙齒就是跟我們一輩子,所以保養牙齦同保養肌膚一樣咁重要!


高露潔Miracle Repair™奇蹟修護牙膏一支
HK$69.9 / 90g


最近高露潔全新推出Miracle Repair奇績修護煥齦緊緻牙膏它是一支預防牙齦萎縮的牙膏,首創98.5%高純度氨基酸,氨基酸是化妝品中常見的成分;


有保濕及抗初老功效,用在牙膏中能為牙齦提供天然蛋白質組成成分,有助滋養及修護牙齦,令牙齦逆齡緊緻,及早為牙齦做好抗初老保養!


這支牙膏以閃藍金包裝,感覺好高貴~




它的氣味清新,沒有特別強烈的薄荷刺鼻味道,連早晚刷牙都用上,牙齒愈見乾淨,口氣亦都十分清新,亦可以預防牙齦萎縮,令牙齒特別強韌健康,敏感牙齒不用,笑起上黎都唔再怕尷尬啦!



Colgate高露潔

#Colgate #高露潔 #氨基酸牙膏 #牙齦 #抗衰老

是次產品及資料由品牌提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************



沒有留言:

張貼留言