2020年6月16日 星期二

|頭髮の享|清爽色彩迎接今個夏日 ✂ Shuubi House《SHISEIDO PRIMIENCE染髮體驗》

每年6月都是我的生日日子我每年都有一個習慣,就是會去Salon整返個頭去過我嘅牛一講到整頭我梗係搵返一間自相熟啦早前我又再次去到Shuubi House搵店長Jerry整返個靚頭啦



Shuubi House位於尖沙咀當日正正是紅雨警告在地鐵站附走過去不到5鐘,我也沒太狼狽,順利到達店內


因應最近疫情都實了一系防疫措施,入門口前要為客人量度體溫及提供消毒啫喱所有員工都通過體溫測試配戴口罩及消毒雙手大家都可安心係度享用理髮服務~



到埗之將隨身行裝鎖到專屬的Locker遞杯熱茶給我慢慢安
亦有小食充電器、雜及免Wifi提供真係十分貼心






在染髮之後Jerry先替我修剪頭髮,他十分細心慢慢續層修剪一邊剪髮亦有一邊有一邊談及到染髮的問題,因他知我底層頭漂染及已掉色到唔同的髮色




今次用上SHISEIDO 一系的產品去進行今次染髮PRIMIENCEColormuse染髮及頭皮保霧~


在染髮之前Jerry都為我頭皮用上這支頭皮保霧,減低染髮劑對頭皮的不適情況~



今次染髮用到幾個顏色,頭頂及其會大範圍染上比淺的啞啡色夏天來了一下比淺的顏色~

今次用上的Shiseido 染髮劑擁有獨家研發的高效補滋成分S透明質酸結合雙重提升注入配方,打造極緻水潤質感和清澈髮色,比起一般染髮劑更加顯色及呵護髮絲~



染完大部份之後,就到底的重點顏色~我今次揀了染紫色但係淨係紫色個色望起上來好死實Jerry就幫我調較左幾個色底層




雖知染完髮嘅頭點都會有DJerry幫我在染髮後用上SUBLMIC 髮廊終極護理系的一個Hair Mask為損位置注入所需修護成分



前後大約3小時成品終睇到啦
個底層有幾個色由紫中帶點藍及少少綠色,漸變效果超級靚呀




Jerry仲好細心幫我Set返個頭出黎個色真係好靚呀染完出黎個髮質都好有光澤真心正呀




黎過幾次整頭髮,呢間Salon真心唔錯都很有心機的大眾化大家下次想染個咁靚嘅頭一定要搵Shuubi House真心推介

Shuubi House
地址: 尖沙咀寶勒巷9-11號和益中心5樓全層


是次體驗及資料由Shuubi House提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言