2021年10月27日 星期三

|孕記の享|揀滴雞精時不止考慮價錢 ✜ 滴雞精助我安穩渡過孕後期❤

來到孕後期覺得時間過得愈來愈快,仲有唔夠一個月阿B就出世啦~相信各位準媽媽最關心BB是否健康地成長。

 

如果BB SIZE偏細,媽媽群中都比較推薦飲滴雞精。不過市面上咁多款滴雞精品牌,價錢有高有低,到底可以從甚麼角度去選擇適合孕後期,同時又有質素保證的滴雞精呢?

 

我自己則認為揀選滴雞精時除了價錢,滴雞精使用的雞隻、成份和滴雞精的食品認證都是必要的考慮因素。始終BB都會吸收到媽媽吃進肚裡的營養~以下就同大家分享我在孕後期如何揀選滴雞精!

 

揀滴雞精時不止考慮價錢1:雞隻

比較了市面上不同的滴雞精品牌,我先發現不同牌子滴雞精用的雞隻也有不同,例如王朝、老協珍都使用了老母雞,田原香用走地雞,鴻福堂用冰鮮雞。而最有營養價值的滴雞精是不施打激素,又不圈養的走地雞,因為這種雞肌肉量比較多,所以滴出來的精華比起冰鮮雞、老母雞都更濃郁,亦有較多的營養價值。

 

揀滴雞精時不止考慮價錢2:認證

懷孕其間每次食野都會好留意食物安全,揀滴雞精時都一樣,我會注意滴雞精有沒有食品安全的認證,例如HACCP、ISO等。而余仁生、白蘭氏、田原香、馬百良都有以上兩種認證,田原香更多了一項「健字號」認證,因為是由台灣政府衛生署發出的,台灣人買健康食品都信賴這個「小綠人」認證,比起其他品牌更令我放心。

 

揀滴雞精時不止考慮價錢3:成份

未查資料前,我一直以為滴雞精其實是純雞肉燉滴出來的精華,後來發現老協珍的熬雞精有加入豬腩排,因此油脂會比較高。另外,在孕後期容易水腫,我亦會留意滴雞精的鈉含量,桂格、馬百良的鈉含量都多比較高,約130MG,是白蘭氏、田原香的兩倍左右。



綜合以上三點除價錢外揀滴雞精的考慮因素,我今次揀選了來自台灣的田原香滴雞精。田原香滴雞精的口味有16款,適合不同人士在不同的身體狀況下飲用,針對孕媽媽的滴雞精就有5款,就用料及工序成本來看,滴雞精價錢相宜,亦是用自家養的走地土雞,透過高溫慢火8小時不加水燜滴的方式,貴工費時淬煉出雞隻精華~

 

 

揀好滴雞精牌子,就可以揀適合孕後期調理的滴雞精口味了~在咁多款田原香滴雞精中,我就了解左4款口味,它們的成份有少許不同,滴雞精價錢也有少許差異:

 

田原香滴雞精價錢比較1:原味滴雞精(HK$890 / 20包)

 

原味滴雞精價錢定價在16款中最平,有落一些補血的中藥材成份:黑棗、紅棗、枸杞、黃耆主要功效是幫助補元氣、增強體力,適合一般人士飲用,但希望對懷孕用有多些功效,如舒緩孕期不適、緩解胎熱,雖然未必有太大幫助,但可以提神補力氣

 

田原香滴雞精價錢比較2:石斛滴雞精(HK$1,190 / 20包)

 

石斛滴雞精價錢定價在16款中偏貴,但石斛是偏昂貴的中藥材,所以石斛滴雞精價錢尚算合理,中藥材的成份有石斛、百合、麥門冬等,主要功效是幫助滋陰生津、補氣潤肺,適合解燥熱時飲用及孕婦中後期時飲用,尤其媽媽出現便秘也可以舒緩。但由於石斛比較寒涼,孕婦到了孕後期要按自己的體質按體質飲用。

 

田原香滴雞精價錢比較3:冬蟲夏草滴雞精(HK$1,190 / 20包)

 

冬蟲夏草滴雞精價錢定價在16款中亦算偏貴,冬蟲夏草本身也是珍貴的中藥材,因此冬蟲夏草滴雞精價錢亦合理。中藥材成份有冬蟲夏草、紅棗、枸杞主要功效是幫助補肺益氣、滋養肝血、補益元氣,比較適合在坐月時飲用!

 

田原香滴雞精價錢比較4:杜仲滴雞精(HK$1,050 / 20包)



杜仲滴雞精價錢定價在16款中算中規中矩,含較多中藥材,有杜仲、白朮、麥門冬、桑寄生、黃芩等,主要功效是補腰腎改善腰酸,同時幫助緩解胎熱;適合有熬夜習慣的人士及孕婦飲用,尤其是有腰背痛的孕婦飲用!

 

去到30週打後,BB就急速成長,肚子重擔愈來愈大,腰背的負擔就愈重,但我也需要應付日常的工作,根本無時間入廚,所以它們的杜仲滴雞精特別適合我現在的身體狀況飲用!




一盒有20包,1包有60cc,一日一包!


它的卡路里很低,唔怕會令準媽媽變胖!



獨立包裝,方便衛生!

 


因為全部都需要存放埋-18度的冰箱存放,飲用前記得需要加熱再飲用



加熱後即可飲用,味道易入口唔會苦,雞味濃郁~



一日一包就可以助我改善孕後期的腰背酸痛狀況,簡單快捷,飲左一星期左右都已經覺得條腰冇咁攰,好適合我懷孕依然要繼續返工嘅媽媽,都幫我改善了孕期時的不適情況,而且滴雞精嘅價錢合理,真係孕婦嘅恩物!



黎緊坐月我都已經準備左第2款口味嘅田源香滴雞精陪我渡過坐月嘅日子啦~各位準備懷孕/懷孕中/剛生產的媽媽都快D入手了啦!


 

田原香滴雞精

Website: http://www.qchicken.com.hk/

Facebook: https://www.facebook.com/qchickenHK

Instagram: https://www.instagram.com/tianyuanxianghk/



免責聲明:

本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。

如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************

歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作

Wing Ho

E-mail : fingyan.wing@gmail.com fingyanwing.makeup@gmail.com

Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup

Instagram: FINGYANWING.MAKEUP

YouTube: https://www.youtube.com/c/FingyanWing

**********************************

沒有留言:

張貼留言