2015年2月24日 星期二

|頭髮の享|平民級護髮之選 @ Rejoice 抗護焗油精華髮膜

近來的節日活動特別多,大家都為自己特別妝扮一翻~
希望以最佳的狀態示人~
除左化個靚妝之外,頭髮都唔少得架~
頭髮扮靚靚,來來去去都來染髮呀、電髮呀及漂染等等~
雖然係好有型好靚~但現實始終歸現實~
都終有一日係回歸平淡,在平淡過後就發現了頭髮變得乾旱粗糙及毛躁,甚至出現開叉的情況~

而我雖然沒有電髮及漂染,但也間中會到髮型屋染髮,來改變我一貫沉悶的的髮色~
但久而久之,頭髮開始變得乾旱及開叉~唔通真係要迫我去剪髮?(T_T)

咪住!唔洗剪啦~因為近日收到一樣護髮產品~好正架~立即要推介大家!

Rejoice 抗護焗油精華髮膜 HK$39.9/300ml

產品是黃橙色扁身膠瓶裝為主,都好有份量,好重手~
產品上列明產品說明、資料、成份及使用方法等資料~
產品是針對燙染受損、毛燥及乾澀髮質使用~
可以在秀髮上形成滋養膜,順滑秀髮並鎖住水潤~
 

產品底部印上有效日期~
打開產品蓋,就有產品使用方法及第一次如何開啟產品~
 

第一次使用時,以逆時針轉開瓶蓋~
拿著蓋子,揭開翻蓋,輕壓包裝膜,就可以取出了~
之後可以將瓶蓋順時針扭緊,就可以開始使用啦~
 

瓶內裝著滿滿的髮膜~
 

髮膜比較杰身,呈乳白色的~
 

每次洗髮後,取適量髮膜塗於髮尾~
之後輕輕按摩至頭髮其他部分,靜待三分鐘左右,就可以用水沖洗乾淨~~
官方建議每週可以使用一至兩次~
 

大家可以睇到我的髮尾使用前及使用後的情況~
太利害了吧~立即順滑有光澤~毛燥都不見了~~
 

總結:
我曾經買過一些上百元的髮膜,想盡辦法都去改善我髮尾開叉毛燥的問題~
但是效果也是一般般~
但想不到只需不到40個大洋就買到可以媲美上百元的髮膜~
而且效果好顯注,好似去左髮型屋焗油一樣~頭髮變得順滑亮澤不打結~
毛燥也不見了~好正呀~
平民終於可以在家中享用到高級的髮型屋焗油效果~
真係抵用夾大件!
如果你都有我類似的問題~不妨入手試一試它的威存吧~

順帶一提,髮膜真是超香,忍不住狂索呀!哈哈!

 





是次產品及資料由P&G提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言