2015年9月14日 星期一

|生活 X 化妝工作の享|再忙也要練妝 ᕦ(ò_óˇ)ᕤ 新娘化妝DEMO拍攝

這是我200Blog,不知不覺已經寫了200篇,說多不多,說少不少!
所以今篇Blog想分享一些關於我的事啦!

回顧我這大半年的
Blogger生活,真係多姿多彩,每天都過得很充實~
每天不是忙著為產品影相試用,就是埋首在電腦前面執相排版及打文~
有時連星期六日放假都要躲在家中趕文~
我好幸福,有一個好錫好支持我的男人經常伴在我身旁,陪我趕文陪我躲在家中,直至我叫肚餓時陪我落街食飯,真係好多謝我的男人~
還有1個多月,就是我加入Blogger行列的一周年日子,回顧之前為何加入做Blogger呢?
 

可能有些跟我比較熟的Blogger朋友都提及過,我是由另一個Blogger年糕帶我入行的!
大家都應該她嗎?我跟她是要好的朋友,相信也是公開的秘密!
大家經常看到我們一起出Event,也經常互Post合照都應該猜得到吧!嘻嘻!

 
其實我跟她是中學同學,至今已認識超過十多年吧(年齡是女人的秘密,你懂的!)
一直跟她是認識的,但不是很混熟的程度,可能我小時候為人比較怕羞加超級慢熱~
到中學畢業之後,大家都沒有再聯絡,直至Facebook的出現,有個功能是可以搜尋出你小時候認識的朋友(相信大家會知道是什麼一回事),就互相Add返大家做朋友咁就可以Keep in touch啦!
 
在上年年頭,我就因為興趣而去修讀新娘化妝課程,我都有在自己的私人Facebook不時post下化妝/練妝時的相片~
這時,已多年沒有與我溝通過的年糕就膽粗粗Inbox搵我,問我有關化妝的問題/問我幫人化收幾錢之類(詳細都不太記得,只係記得有關搵我化妝的問題)
 
之後我們藉著化妝的話題就開始混熟了~
她也藉機叫我跟她一同做Blogger可以和她一齊去出Event同間唔時有產品試用,也可以藉此宣傳下自己的化妝工作等等~
 
之前我也一直有打Blog的習慣,是關於旅遊的(簡單的紀錄遊記),但自Facebook的出現就開始懶起來!
近年都想重拾返打Blog的樂趣又不知從何入手,分享什麼比較好呢?
 
在年糕的推波助瀾下,我就由上年10月中左右開始加入Blogger行列,所以就可以讓大家認識我!
Blogger跟化妝只是我業餘的興趣工作,我是有正職工作的,所以我現在真是想一日有48小時也分配我的工作及興趣!
 
雖然是忙,但忙得好開心呀!連身邊熟我的同事都Feel到我D正能量,成個人都唔同哂!哈哈!
 
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 
我太長氣喇!唔知大家有冇睇哂呢?
其實這次的重點,就是想分享我在兩個月之前,練妝及拍攝化妝Demo相!
就是找來年糕來當我的練妝Model
多謝她二話不說,一口答應我!非常感謝她!
 
這次是我跟兩位化妝同學一齊練習的,因為同學仔新租左間Studio,所以就可以有地方可以練妝啦!
每次出job或練妝我都準備充足,因為工具太多每次都要拖0急出去的!

再加上她的朋友義務幫我們拍攝Demo相片,他們太專業了,把所有器材都帶過來,還可以即時在電腦睇相!

日前官方相片原圖都已經取到手啦!
我精選D相片俾大家欣賞下!


年糕超稱職,Pose表情多多,完全係交足戲呀!影出黎效果好好,我好中意呀!


再次多謝年糕抽出一個下午時間俾我呀!
最後在此預祝妳12月的大日子一切順利!新婚快樂!一直要幸福下去!做個開開心心的靚太!我等住收妳下年封新年利是架!KEKEKE

我真係好喜歡幫人化妝Set頭扮靚架!
見到人靚靚自己都好開心~所以就算工作/Blogger生活再忙都好,都會抽時間去做我原本想做的事!
 
之後還會不定期去練妝影DEMO相,如果有興趣做我Model的美女們,歡迎妳自薦架!留個言/Facebook Inbox我啦!
我會mark低,下次需要Model就會搵你幫手啦!先行謝謝各位美女!
 
 
多謝收看()
 
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************
 

沒有留言:

張貼留言