2015年11月21日 星期六

|護膚の享|1分鐘踢走包包面(・∀・) ● Let's V Magic Lotion【文末送禮】

作為一個Blogger,經常要自拍相片放上網跟大家分享不同的試用心得/生活細節,和讀者及粉絲朋友拉近距離!
所以如果去自拍一張靚相都好講技巧,都是靠經驗和角度的配合~

其實我唔好睇我平時分享自拍相片好似好唔錯咁(自我感覺良好,哈哈!)
我都係搵到一個角度最岩我,影得我最瘦!
事實上我都有包包面問題架,有時都有失手時間,被別人拍下一些包包面,真係不想看下去!(掩面)

對於小資女黎講,對坊間收費較貴的瘦面療程,實在無辦法負擔~咁點算好呢?
唔洗怕!我有辦法啦!
早前收到一個美美的盒子,入面就放有一支叫「V魔」的法寶,可以在家輕鬆解決包包面問題啦!
Let's V Magic Lotion
V緊緻魔法液 (V)
30ml

V緊緻魔法液 (V)是瑞士護膚新貴「Unique U-Need」旗下的產品,品牌是剛於201511月正式登陸香港,它為擁有廿多年專業護膚智慧及經驗之SB Group的創新品牌~
它們致力打破傳統瑞士護膚品價格昂貴、效果需時的框架,破天荒以「輕鬆無負擔、迅速並針對性地解決肌膚問題」為研發基礎,給女性帶來驚喜的護膚新里程!
此產品是品牌首支研發的,100%瑞士製造,有別於其他瑞士品牌產品,98%受訪者認同「V魔」效果來得迅速及顯著!
包裝有生動的圖案,非常吸晴!
產品主要賣點是:
-  無需注射、不需開刀、不靠藥物,無痛無風險地告別水腫臉、包包臉、雙下巴;
-  可為肌膚補充水份,提升彈性,拉提面頰及臉腮,回復無紋,毛孔更顯細緻;
-  還可以提高肌膚明亮度,減淡色斑。

V魔」成份溫和不刺激,有著「六不成份」:
1.     不含苯甲酸脂類防腐劑(Paraben Free)
2.    不含香料;
3.    不含酒精;
4.    不含動物原性成分;
5.    不經動物測試;
6.    不阻塞毛孔,能防止黑頭或粉刺形成;

所以任何肌膚都合用,包括敏感肌都可以架!

產品瓶身是粉紅色的,是大部分女士們喜愛的顏色~

產品瓶身以按壓式泵裝設計,方便又衛生,易於控制每次的使用份量!

V魔」的質地呈透明水狀,輕微濃稠,沒有任何香味,輕輕推問很快被肌膚吸收,吸收後肌膚清爽不黏膩!


好了好了!大家一齊見證一下我點樣如何以不用1分鐘的按摩,就達到面效果,仲可以擊退水腫,亦有緊緻,收毛孔及保濕功效添架!

使用前當然要潔臉及爽膚啦~
之後取適量V魔精華液塗於臉部,配合按摩手法能達至最佳效果!

按摩方法主要是由內而外,由下而上按摩吸收,要反心地吸力就當然要向上作多些拉提動作啦!

可以先由面頰開始,之後到額頭

最後再到頸部~頸部就需要向下推開,可以幫助排走水份及毒素~

記得按摩時要慢動作,每一下都緩緩推開,不用太心急,在最後離開的位置可以停一停Hold一至兩秒,可以加強效果啦!
如果V魔精華液唔夠,可以在按摩中途再加入適量,可以更順滑作按摩動作啦~

大約每個位置按5-10下,按至V魔精華液吸收哂就可以啦~

大家最期待的Before & After比較來了!
原本面頰的位置比較水腫及包包面,按摩1分鐘左右,面頰旁的位置都有輕微收緊,大家看到嗎?
雖然未算太明顯,不過只要勤加使用,相信好快就可以同包包面講Bye Bye啦!(興奮MODE

官方其實說明可以於妝前妝後都可使用,不過我自己比較建議落妝後進行按摩,因為V魔精華液始終是水狀,有妝容在臉上或會礙隔吸收之餘,更會有機會弄化妝容又要再補妝~
何不在落妝後先使用,更加吸收之餘,又可以收到更加好的效果呢~



總結:
有左呢支「V魔」,就可以隨時隨地趕走包包面~
我已經用了大約兩星期5-6次左右,肌膚沒有任何異常又出粒粒及敏感問題~
而且在每次出Event化妝前使用仲可以更加貼妝滋潤肌膚,仲可以以最佳的V面示人啦!
跟朋友自拍或大合照時都可以更加有自信啦!


送禮時間】
講到產品好似多啦A夢法實一樣咁神奇,大家係咪好想一試V魔」既威力呢?
多謝品牌體貼我的讀者及粉絲朋友們,送出十份V魔」體驗裝(8ml)給大家親身一試,就可以證明有無效啦!

參加辦法好簡單,只需要登入我的Facebook專頁置頂的「Fingyan Wing 第十五回 Giveaway」(按此參加),做齊所有步驟就有機會得到架啦!我已幫大家成功爭取到更多機會可以俾大家試得到!所有今次得獎名額有十位!

你都想試就記得參加囉!嘻嘻!



購買點:FINGER SHOPPING
Unique U-Need Website: http://www.UniqueUneed.com/
Unique U-Need Facebook: https://www.facebook.com/uniqueuneed.hk



產品及資料為品牌提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言