2019年8月22日 星期四

|生活の享|如何締造女性的知性美 ღ 兩款女性必不可少的囊中物



係多姿多彩的社會裡總會遇到不同身高不同性、擁有不同特質的人個天俾多次機會我揀我都會選做女人身邊會有好多靚野選擇~

而當女人到左某個年紀就不是單單為了外表靚而係學懂欣的內在美做個有知性美的女人



女人要外表靚當然要靠平時的保養同化妝對方唔單只睇到妳的外表一舉手一投足都散發會女人的內在美由外靚到內做個俾人看得出來有知性美的女人我就有兩件覺女士們都是必不可少的囊中物都是在 Strawberrynet美妝網購平台 入手


1)    內在美香水

市面上的香水設計真的很美滿足自的觀感外仲可作為裝飾而其香氣仲可為自添上嗅覺上的滿足

一個適合的香氣來代表自己,一舉手一投足都滿是優雅的香氣



ANNA SUI築夢天馬淡香水噴霧

最近我入手了一支新香水獨角獸作主角喚起童年的夢想和志向,即使已長大成人,仍不忘對生活中欲望的追求和潛藏內心的一股激情

即使已擁有甜蜜幸福的生活,仍對生活充滿無比熱情,帶著叛逆的精神

香水中略带香辛味,正好反映Fantasia的繆思女神是個骨子裡個性叛逆的美人,性格複雜矛盾,擁有自己主見,是個集甜美和刺激於一身的完美和獨特的女孩


以童話故事為設計意念,時尚的瓶身設計加上甜甜的花果香氣,讓人有被童話國度的魔法引領進去的感覺


它的瓶身以多向切割設計富女性特徵


前調:柑橘、粉色胡椒
中調:花香元素、覆盆子、果仁糖
後調:喜瑪拉雅雪松、絲柏


香氣獨特而不俗氣淡淡的優香不但可舒緩自平時的緊張情緒更令自加添一份女人味


平時返工坐Office它的香氣Lasting到大半天外出加上炎熱天的話會相對短也算是人之常情


2)  外在美化妝品

要由內靚到外化妝品是女士們必不可少的什麼,講到化妝大家會認為邊一個部份最重要呢

好多人都覺係眉毛無錯我也十分認同市面上也有很多好用的眉妝產品但係一瓶好用的的蜜粉真係唔係咁易搵好多朋友都有問用咩產品可以令到個妝容咁貼咁細緻又持粉底不在話下因一個底妝最唔可缺少就係蜜粉而我常用的而有回購了很多次的蜜粉就是LAURA MERCIER柔光透明蜜粉


LAURA MERCIER Loose Setting Powder
柔光透明蜜粉

呢盒係我回購率二的蜜粉佢曾試過用錯有反光物料的蜜粉係大合照時見到自塊面反哂白粉真係慘不忍睹對蜜粉真係有好高要求~



而呢盒柔光透明蜜粉的粉質特細緻不含反光物料將妝容定妝而不會造成太厚粉的情況,自然透氣佢地質感好之餘持妝效果真係好好上妝一段時都唔會變色持久度高大半天都保持細緻無瑕的妝感都絕唔係問題(唔係做運太量出汗的時



最喜佢一點就係粉質唔會令肌燥,貼面又透薄影相就再冇反光情


對於以上兩款都係我喜而又推介俾大家的產品女人的知性美唔止係局限於物質上個人的品格及喜好等都可女人的知性美


作於一個繁忙的都市女性當然要與時並進仲要活得精明Online Shopping唔係咩新鮮事而以上兩件產品的都係係Strawberrynet網購的佢上面擁有超過800品牌,32,000款化妝、護膚、香水、護髮產品,連平時無特價的專櫃品牌都有特價,低至3折添

經常有不同promotion推出,每天都會有flash sales精選部份產品減價!

以我這兩件貨品為例平時專櫃買真係唔平但呢個平台香港客戶尊享8折優惠手機APP落單更可享額外95折優惠,而新客戶免運費添~香港客戶早上10下單,即日送貨


我下午落單翌日就立即收貨速遞員的送貨通知真係好快手分分仲快過自出街買


的包裝都包得好好唔怕入面的貨品壓爛



要學做個精明又有外內兼備的女性真係唔容易多看多了多思想,日積月累就會締造到女性的知性美各位女士加



【我的讀者專屬優惠】

大家只要登入http://bit.ly/2MOLqLW並填上soberry1Strawberrynet美妝網購平台上任何購物都可免費獲得 2Crabtree & evelyn Hand Cream

如果你是新客戶仲可再享首次免運費優

以上優有效期至今年930日咋D行動啦


Strawberrynet


#strawberrynet

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************


沒有留言:

張貼留言