2019年8月7日 星期三

|飲食の享|愈食愈健康 ❦ YoMate澳洲新鮮純天然乳酪



夏日炎炎,每晚食完飯都總係心思思想食返個飯後甜品,雪糕雪條總係令人又愛又恨,唔想過左一季就肥左幾個圈,最近就認識到來自澳洲的新鮮純天然乳酪—YoMate,飯後一杯唔止唔會肥仲會會愈食愈健康架!


YoMate澳洲新鮮純天然乳酪是在南澳州最出色農場出產,是一款特別優秀的澳洲健康美食~


它們選用最優質原料生產而成,包括新鮮澳洲牛奶澳洲純蜂蜜及真材實料的水果,當中包含3種活性益生菌菌株、富含鈣質、不含防腐劑、無人造色素和人工香料

有士多啤梨、藍莓、雲尼拿、芒果、蜜桃、經典原味,共六款口味選擇!



密封式的包裝,內附勺子,方便食用~




YoMate是純天然產品,為人體帶來各種健康益處,包括富含數十億的健康腸道細菌~
乳酪就好似奶油般順滑,口感濃厚,比雪糕滑但入口凍冰冰真係幾消暑!



而當中的鮮果口味,底部有啖啖果肉,食用時可以稍後拌勻,口感即時豐富!



而乳酪可以伴上粟米片/水果等一齊食,又有另一翻風味~


精緻D可以自己用不同的食材Mix & Match製作一杯芭菲,整俾自己同家人食都心情大好啦!


早前排便不順,隔日食一杯之後,宜家每日都可以暢通無阻,肚仔都冇脹卜卜啦~又好味又健康,食多幾杯都唔肥啦!



銷售點:FoodWise7-11HKTVMALL

YOMATE


是次活動及資料由YOMATE邀請及提供

#YoMate #MadeMyDay #一日一杯YoMate #澳洲製造 #純天然乳酪 #純天然澳洲新鮮牛奶製造 #澳洲農場真果肉 #澳洲蜂蜜


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************


沒有留言:

張貼留言