2015年3月1日 星期日

|Eventの享|獨一無二的禮物( ◕‿‿◕ ) @ 日本 Porcelarts瓷器彩繪拼貼班

話說我在214情人節參加了F&B舉辦的【日本 Porcelarts瓷器彩繪拼貼班】
其實本身我好喜歡DIY手作架~
不過礙於我興趣實在太多及三分鐘熱度的性格,真係要有目的咁去做先會做~
閒時都好少可自己在家中手作~
所以要參加這些班或工作坊我才會落手落腳去做~所以好期待今次的活動~

當日早上來到位置銅鑼灣INOR Art & Design Workshop
它們預備左一些小碟子供我們挑戰~
我梗係揀我最愛的小兔子啦~
製作工具:
-          瓷器 一件
-          鉗 一支
-          彩拼貼 適量
-          水 一盤
-          Cutting Mat 一塊
-          掃筆 一支
-          紙巾 數張

之後就由導師Threse開始講解製作程序及方法~
其實都唔算好難~
最難就是如何裝飾自己的碟子及揀選自己喜歡的貼紙了~
 
第一個步驟:選貼紙
大家都有選擇困難症之下,圍住貼紙簿翻來翻去~
構思自己獨一無二的碟子了~


我的目標的找兔子貼紙~英文名子的頭字母~
在眾多貼紙海中,我終於初部構思好自己的碟子設計了~
如果想不到也不怕,導師會幫忙我們構思的~

大家都選得七七八八之後,導師就為我們預備了水一盤~
貼紙以鉗子夾起浸在水中10秒左右~(唔知點解覺得好似打邊爐咁XD
 

從水中取起貼紙,放在碟上以手指輕輕推出貼紙~(其實有點像印水貼的原理)
留意不要把貼紙反轉去貼在碟上~
確實貼紙的位置後,就用特別的筆將水份推出,使貼紙緊貼碟上~
最後可以紙內輕印乾餘下的水份~
過程必須要溫柔,否則會將貼紙弄破了~
其他的選好的貼紙就按之前的方法貼上自己想貼的位置~
 

我的獨一無二兔子碟就完成了~
靚嗎?
仲同其他人的製成品一齊影相添呀~各具特色~
碟子做好不可以即日取走~因為Workshop要再幫我們的碟子燒焗~
燒焗後可以永久保存,貼紙不會移位,食用都沒有問題架~
 
 

 
題外話:
Workshop內有兩隻可愛的貓貓留守大本營~
灰色果隻大家都叫佢做阿肥~
因為佢真係好肥XD
我地上堂中佢都要在Workshop內走來走去~
仲爬到我們的枱上八掛~
另一隻係黑色的貓貓~比較文靜~好少走動~
 

阿肥真係好好笑~POSE多多~走來走去~
還躺在大家的手袋中間休息~扮袋?!XD
 

223日出版的F&B雜誌都刊登了我們的活動報導~
 

雖然這個碟子給我據為己有,不是送給別人的~
但是Workshop仲有好多不同的製作班可以親手送設計~
看過其他同學的製成品/半製成品,有是是一套茶壺及杯等瓷器選擇~
如果我的好朋友結婚的話,我或會選擇到Workshop親自設計一套給他們~
金錢不是其次,最重要是心意~

 
我真係好中意參加呢類Event~其他產品介紹及DIY手作工作坊等等都好中意參加~
因為可以即場參與其中,有導師即場教授講解,唔明都可以即時發問,仲可以認識更多人尤其是Blogger們~真係獲益良多~
所以如果有心人見到的話,歡迎邀請我出席架~
 
 
 
 
INOR Art & Design Workshop Facebook: https://www.facebook.com/inorartanddesign
 
 
 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************
 

沒有留言:

張貼留言