2015年6月27日 星期六

|護膚の享|好想食落肚的面膜(◔౪◔) @ ElishaCoy 朱古力抗氧嫩肌面膜

今時今日的護膚品真係推陳出新~
作為面膜控的我試用過的面膜的不下幾百款~但今次唔認OUT都唔得!
原來「朱古力」唔只可以食,仲可以用黎敷臉架!!!(好驚訝!)
 
早前就收到品牌送來的朱古力面膜~
對於極愛「朱古力」的我,收到時真是非常興奮呀!
ElishaCoy 朱古力抗氧嫩肌面膜 Cacao Green Tea Age Fitness Mask
HK$268 / 100g

ElishaCoy】是來自韓國的品牌,它們的產品是採用大自然原料為主要成份,所以產品都是性質溫和的!品牌旗下的其中一款BB Cream,是首支成功打入日本巿場!

ElishaCoy 朱古力抗氧嫩肌面膜主要成份可可、綠茶、角鯊烷、魚子醬(Caviar)萃取物、黑豆萃取物、番茄萃取物、甜菜堿、圓白菜,黑芝麻萃取物等
 
產品主要是抗氧化為主,可以幫助回復皮膚彈力、收縮毛孔、清理毛孔、防止皮膚老化、皮膚再生,它能有效活化肌膚再生系統,幫助修復受損組織,適合任何肌膚使用~
 
產品的包裝簡約實在,上面印有韓文及英文的產品資料~

 
底部印有產品製造日期~

產品是由韓國製造!
取出產品後,朱古力面膜當是朱古力色包裝吧!
整個感覺很朱古力」!

產品是以吱裝的設計,扭開蓋後,撕開錫紙保鮮紙就可以正式使用~
可以確保產品收到的第一手及確保產品不會變質!

產品的開口大小適中,吱出來的面膜真的幾可亂真,與朱古力醬的相似度是99.99%
面膜質地呈膏狀,也很容易推開!(推開我覺得似在塗朱古力醬在面包上一樣XD

使用方法好簡單~用於潔面及化妝水後,於面上及頸部敷上面膜,敷上10-15 分鐘,然後以溫水徹底清洗便可~
 
好了!我開始當自己塊面是面包一片!搽面包先!
一面搽一面聞著朱古力的香味,真的好想嚐一口!(為食MODE

塗開後,我覺得自己變左非洲人咁,未見過自己咁既樣!好好笑!(大家盡情笑吧!)
我習慣在房內一面打Blog一面敷面膜的~
因為朱古力味太香,我就唔敢走入房,真心怕惹蟻,因為真係很似朱古力醬耶!
哈哈哈!

手勢問題,所以面膜有厚有薄,如果面膜跟一支掃就好了~
這就不用弄得雙手都是朱古力醬」~

因敷住朱古力面膜,又不可以回房做功課~
呢個時間就梗係拎朱古力出黎嘆啦~(無錯!我家中長期有朱古力儲貨!嘩哈哈!)
 

15分鐘後,面膜變得不再濕潤,敷面膜也沒有不良反應!(只覺得很香很香)

我怕朱古力醬」會弄到我的毛巾變色XD
所以我用清水沾濕了化妝綿,慢慢抹走「朱古力醬」~

只是敷一兩次是沒有明顯的分別,要敷上3次或以上,膚質才會慢慢有變好!
因為我太多面膜用,所以我是每星期用2次左右~
經過兩星期後,膚質真是有改善到,比之前膚色均勻明亮了!

近鏡再看看~
真的膚質都有變好了~
果然朱古力又好食,做護膚品也不錯呢~~

總結:
朱古力粉絲一定大愛這個朱古力面膜!
敷面膜時真的覺得自己被朱古力包圍了一樣~
抗氧化不是一朝一夕可以做到的,要堅持!
又好玩又可以護膚仲可以襯機會食下朱古力!
好似Kinxxx出奇蛋咁滿足你三個願望呀!

題外話:
今次得到品牌贊助,多送5支朱古力面膜給我的粉絲朋友,真係超級多謝品牌 :)
5件禮物已於上星期順利抽出,希望幸運兒也可以同我一齊試用呢隻Mask啦!
如果想參加我的Giveaway,就記得多多留意的的Facebook Page啦!
Like & Share任何更新,引起我注意的話,下個幸運兒可能就係你啦!:)
 
 
 
 
 
 
ElishaCoy官方網站:http://www.elishacoy.hk/
 
 
 
 
 
是次產品及資料由品牌提供
 
 
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
 
********************************** 歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : 
fingyanwing.makeup@gmail.com / fingyan.wing@gmail.com 
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP 
**********************************

沒有留言:

張貼留言