2016年3月7日 星期一

【YouTube分享】2016 迪士尼 TSUM TSUM 編織公仔書 創刊号!一齊開箱喇!


終於終於要發佈我人生以來開聲對鏡頭講野既
YouTube啦(害羞)
就係我日前入手本Tsum Tsum 公仔編織書,唔知大家有無入手呢?

買左未買都好,俾下面睇下我開箱俾大家睇啦
全片分享  https://youtu.be/qiPUo0rPb_g




第一次開聲對鏡頭講野,個腦未轉得咁快,有咩不足之處請多多見諒!
大家一齊計下我講左幾多次好得意呀/好得意” 
剪剪下先發現自己重覆了好多次

有冇朋友成功買到?快快報料俾其他想買的朋友啦!
希望黎緊會再搵多D唔同主題的東東再拍片SHARE俾大家睇啦!
記得訂閱我個YOUTUBE Channel 啦!多多指教! 

This video is non-sponsored video.
This video was directed and edited by Wing Ho. 
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : 
fingyan.wing@gmail.com / fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : 
www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言