2017年10月26日 星期四

|療程の享|零副作用V面埋線效果 ● NEW BEAUTY《Ultra V Lift隔空無針埋線療程》

時間真係眨下眼就過,唔覺唔覺又進入年尾的月份,即係表示又準大一歲啦~
年紀大左真係不認不認還需認,同人自拍照相都想有咁後退咁後,希望自己的臉睇起上黎細D,相片上可再見包包面,得下人~

影相都可以就住就住,加後期製作,但係真人示人就係避無可避,尤其遇上大日子來臨,親戚朋友都係360度而來,真係咩皮膚狀態,下垂贅肉咩都現哂形!

時間唔許可慢慢用有緊緻 Firming 的護膚產品,而雖然埋線有瘦面效果,但就要承受不少埋線引起既副作用,唔想搏又想即刻有好似埋線既瘦面效果,我早前體驗的NEW BEAUTY隔空無針埋線療程就可以幫到你


好多人都聽過HIFU療程,主要是都重塑V面,效果可以長達1-2個月左右,而這次我就去到NEW BEAUTY體驗它們最新推出的Ultra V Lift隔空無針埋線療程

NEW BEAUTY隔空埋線療程HIFU有咩分別呢?NEW BEAUTY隔空埋線既效果又點呢?NEW BEAUTY隔空埋線又會唔會有好似傳統埋線咁既副作用嫁?係咪對NEW BEAUTY呢個埋線療程好多問題要問呢?請大家繼續睇我分享啦!


稍作登記後,職員就安排到我獨立的房間準備接受療程~

因為療程只係會做到臉部,所以也不更衣,躺在床上就可以啦~

New Beauty 隔空無針埋線療程是最新的抗老緊膚科技,又可以話係HIFU的升級版~

它是利用醫療級超聲波和人體自然癒合機制,進行定點加熱,將隱形的能量線埋入真皮層及肌腱膜(SMAS)

可以達到即時拉緊,同時刺激膠原立即收縮、增生及重組,建構出新的彈力纖維網,從底層為肌膚增強彈性,收緊鬆弛,承托臉型輪廓!

重點是NEW BEAUTY的隔空埋線療程跟HIFU一樣,是無創性的,所以唔洗擔心會有傳統埋線既副作用。在不傷害表皮的情況下,就能達到埋線效果!聽落係唔係好吸引呢?


這支導頭是分深層4.5mm中層3.0mm兩個深度,深層4.5m可以直達筋膜層,可使皮膚筋膜收縮拉緊,而中層3.0mm可以直達膠原層,可有效刺激骨膠原增生,回復皮膚彈性及活力,逆轉肌齡!

這個導頭跟HIFU的長方形頭不一樣,而Ultra V Lift是圓形頭~
細問治療師分別何在,HIFU打的方法是長方形一下一下咁打落臉部,打落臉上的能量是直線的~
Ultra V Lift打的方法就好似導入頭咁在臉上打圈,因為它打落臉上的能量是呈網狀New Beauty隔空埋線的效果比HIFU的更為見效所以我說它是HIFU升級版也沒錯吧!


開始進行療程前,治療師先為我潔臉,敷上麻醉膏約30分鐘~


30分鐘過後,治療師先將麻醉膏抹走,再塗上凍GEL方便導頭在臉上滑動~


見進行右邊臉,先用上深層4.5mm導頭,再換上中層3.0mm
治療師會跟著面頰的V Line位打,過程比想像中舒服,敷了麻醉膏大大減低痛感,中途只在牙的位置電流感覺比較大之外,其他位置都好似用緊RF微跳動的感覺!


連下巴易有贅肉的位置都照顧到~


而額頭就只用到中層3.0mm去打~


一邊臉好快就完成啦~
大家都好明顯咁見到我的眉、面珠及咀角位置都有微微上升的,而且做完面都沒有泛紅的情況,讚!


左右邊都完成後,治療師就為我敷上面膜,再休息一陣子就完成啦!


全面完成大家看到即時的隔空埋線效果嗎?
面頰都有微微收緊,而法令紋都有所提升~


以上NEW BEAUTY埋線療程效果可以Last1-2個月,亦都唔洗驚好似埋線咁會有副作用,做完NEW BEAUTY隔空埋線療程後的面部輪廓都慢慢愈來愈出,最近自拍影相都唔洗就住就住,點影都咁V面啦~

真係特別推介準新娘在大日子或去影婚紗相等重要場合之前去做,可以做一個眼前一亮點影都咁靚的新娘子啦!



NEW BEAUTY



是次療程及資料由NEW BEAUTY提供



#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言