2018年11月21日 星期三

|頭髮の享|令扁塌秀髮秒速回復豐盈 ● KLORANE Oat Milk 燕麥奶順滑免沖水洗髮噴霧

香港地理環的原因天氣好多時都處於潮濕的狀態,好多時令頭髮變得宮易油膩黏笠及扁塌,不但影響外觀,嚴重的可能會引起不同的頭皮問題~

上個月就收到呢支來自法國植物護髮專家KLORANE Dry Shampoo 免沖水洗髮噴霧,可以提供天然而且免沖水的洗髮體驗,配方中的礦物粉末有如海綿般吸走頭皮上的皮脂及污垢,瞬間潔淨頭髮與頭皮,於短時間內為扁塌頭髮重建豐盈效果!


KLORANE Oat Milk 燕麥奶順滑免沖水洗髮噴霧褐色版)
HK$140 / 150ml

系列除了有蕁麻清爽免沖水洗髮噴霧外,全新推出的燕麥奶順滑免沖水洗髮噴霧(褐色版),特別照顧深髮色亞洲人的需要,配方加入三種礦物粉,包括紅色、黃色及黑色礦物粉,使用效果更自然!


其實洗髮噴霧我地平時用到的洗髮乳有咩唔同?
我地平時唔係成日都有水可以洗到頭,但個頭已經油笠笠,呢個時候就可以用到呢支洗髮噴霧,輕輕噴幾下就可以令頭髮回復清爽豐盈,改善油頭問題,可算是懶人恩物、急救神器!


產品主要成分燕麥萃取物、澱粉萃取物(取自稻米及玉米)、β-環糊精  (玉米澱粉衍生物)、礦物粉末等~
它特別選用法國南部塔恩省的天然優質燕麥,絕不使用殺蟲劑及除草劑,確保產品能保持最佳質素及安全~毋須過水即可吸走頭髮上的油脂污垢潔淨氣味,保持秀髮清爽輕盈,即時為扁塌頭髮回復自然豐盈!

壓縮噴霧式的設計,可以噴出細緻的噴霧!


呢支褐色版噴霧是專為亞洲人而設,特別添加栗子褐色礦物粉末,用後效果自然,唔同一達達~



呢個套裝仲送左支迷你版,帶出街用真係好方便輕巧!



剛過去的10月尾去左日本旅行,我都有帶著使用,睇下我D頭髮去到邊都可以清爽自然,頭油問題不再,雖然是第一次用上免沖洗的洗髮噴霧,但感覺真係唔錯,當然唔可以完全取代傳統濕水的洗髮乳,但係可以快速改善到頭髮油脂及扁塌的問題,真係唔錯呀!


  
KLORANE 銷售地址:
-      AEONBODY
-      指定 SaSa 莎莎
-      指定萬寧
-      HKTV MallZalora


KLORANE

#kloranehk  #燕麥奶順滑免沖水洗髮噴霧 #TintedDryShampoo 
#豐盈潔淨  #全球每10秒售出1 #歐洲No.1護髮品牌 #法國藥廠研發 
#指定SaSa萬寧有售 #AEONBODY #HKTVmall



是次產品及資料由KLORANE提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言