2020年7月1日 星期三

|療程の享|夏日冰感脫毛新體驗 ❤ Bare.Self Love Club【附讀者專屬優惠】




夏日熱辣辣有個冰涼野凍下就爽YY
你無睇錯脫毛都可以熱住黎爽住走架點解?睇埋落去就有答案~~



踏入夏天背心短裙少不免礙眼的毛毛係手臂上真係有礙觀瞻
所以早前就去左 Bare.Self Love Club 開始我上手臂脫毛啦!

比起大集團公司,我更愛小規模的公司全憑它們理念深入我心
Bare Self Love Club
主要理念係希望客人都可以愛錫自己多一D能夠「赤裸坦蕩」面對自己及每一吋肌膚



佢地唔似其他公司咁將價錢收收埋埋,要PM先知…….
價錢喺網上面一覽無遺大家可以按自己的需要及Budget去揀選

收費好簡單,只分3個價錢(小//大)咖啡杯
- Small 原價HK$4,560 6折後HK$2,736
- Medio 原價HK$17,760 6折後HK10,656
- Grande 原價HK$27,760 6折後HK$16,560

一入到去就覺得自己好似去左一間Café咁,好悠閒放鬆
先飲一杯它們特製的維他命C稍作登記就安排房間準備療程啦



佢地個機頭好特別機頭會100%覆蓋皮膚表面,唔會有漏打毛髮情況
而且佢地個機頭冰冰涼涼唔知都以為碌緊導入機添
過程係我前所未有試過咁舒服,可能碌多陣都會瞓得著!哈哈

如果妳都係好怕痛又好怕去D Hard Sell公司脫毛,我好推介大家去Bare.Self Love Club,佢地透明度高唔會做緊療程果陣時Sell真係正



如果大家都有興趣可以Whatsapp 61961904 Katy 預約療程
講我個Referral code200618,可以享有6折優惠架真係好抵JOIN大家都快D預約去試下無痛冰涼脫毛新體驗啦


Bare.Self Love Club



#脫毛新革命 #毛憂愛自己 #barehk #無痛脫




免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言