2020年7月27日 星期一

|新居の享|買樓上車十步曲 ♡ 新居原貌開箱 ※首置二手樓適用※



終於要公佈啦!
大家有冇發現最近分享比較少,其實近幾個月都在忙一樣人生大事,生仔?未係時候住~

其實答案呼之欲出,就係我同老公上到車啦(GOD BLESS)我真係太耐太耐無拍片了~適逢最近終於終於終於上到車,所以想用影片方式同大家分享一系列有關的資訊~

今次想以過來人身份同大家講下買樓上車十步曲~
由搵樓去到收樓中間有D咩要注意地方呢?

簡單十步話俾大家知如果你以首置身份買二手樓有咩留意地方~
希望幫到準備入市的大家!

去片>>>

請勿盲目跟風入市,買樓前要做足功課呀!

仲有疑問或更多我無講過又值得注意嘅地方~
歡迎YOUTUBE下面留言俾我啦!

喜歡呢類影片,記得訂閱我頻道啦!




**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************



沒有留言:

張貼留言