2020年7月13日 星期一

|手作の享|獨一無二的情侶夫婦信物 ❣ NS Luxury D.I.Y飾物工藝班


大家有冇發覺,同身邊位伴侶一齊耐左,好多時想送禮物俾對方都唔知買咩好,無從入手……

任何價值不菲的禮物都不及親手手造的禮物咁有意義,雖然我跟老公已經結婚了一年多,拍拖十多年,別以為結左婚就可以節省任何的製造浪漫的情節,要保持一段關係歷久常新,間中都要製造D小驚喜俾對方嘅~人係要氹架!


最近我就帶左老公去參加NS Luxury D.I.Y物工藝班,在準備結婚之初,我也曾有想過去手製結婚戒指的,但礙於時候關係,加上結婚太多事情要花時間籌備,所以最後放棄了!

最近竟然俾我發呢一間樓上的首飾店引入左DIY課程,有專業工匠師駐場,只需要花3小時就可以親嘗自製作出獨一無二的戒指/手鐲/手鏈等飾物,而材料都是選用925純銀為主,所以二話不說就報名參加啦!



來到工作室見到設備十分齊全整潔~



在開始之初,可以先翻閱之前的整成品,睇下想整咩款式,只要你想到的都可以問問師傅是否可以造出來,他都努力滿足你的喜好~


因為我同老公有結婚戒指,所以這就選擇了造手鐲~決定好款式就先用紙筆畫下來,而手鐲入面都可以刻上英文/數字,我地就揀選了我地獨特的字句刻在手鐲內~

我們先量好手腕的呎吋,師傅就先為我地準備好材料,而因為款式中我地造了一個打結的立體款,所以也在刻字之前先造型,用兩隻鉗右左扭就做到了,當然師傅在有特別加工我地先做得到啦!




在師傅的指導下,我同老公都親手打上我們想要的字句了~


在空檔時間,師傅也在叫我自己在試下打其他字練習,看我在沒有師傅在旁都打得有版有眼啦~師傅都在點讚!嘻嘻!

之後將條直身的手鐲弄成半開的圈狀,我們在有在嘗試,不過當然師傅的手藝比我們好~



隨後就可以將邊位修一修,將它變得更圓滑,看我跟老公多認真!


當然師傅也有最後修尾啦~


接著就用打磨機將手鐲打磨一下,將它變得更加平滑令身!


打磨後是否很不一樣呢~


最後就再經師傅加工,我們的夫婦」手鐲就完成啦!簡單但很美!我們都很喜歡!

完成課程之後仲獲得證書架~好值得紀念呢一日!



千金難買親手製作的信物,物輕情義重,大家有興趣又諗唔到送咩俾另一半,不如就帶佢一齊去親身造信物俾大家啦!


同場加影!


女人見到閃閃發光的鑽戒都敢唔住手戴下上手,NS Luxury上面有好多GIA證書鑽石,而且價錢比地鋪門市更加抵,各位男士想準備求婚/送鑽戒俾另一半表達心意,不妨上去佢地度睇下比較下!
 

親身睇佢地D鑽石真係又大又閃架!



NS Luxury


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************


沒有留言:

張貼留言