2014年11月17日 星期一

|護膚の享|新一代泵水神器 「3秒泵水・3種用法」 の AQUA PUMP 補水王精華

近年韓風當道!
相信百分之80既女士未用過都聽過「保濕炸彈」「爆水神器」等等的字眼!
冇錯!呢D都係韓國護膚品牌近年推出的保濕產品!
對於我呢個乾人黎講,聽到保濕保水等的護膚品,都極為注意!
岩岩講的兩種產品都已經用過了~原來真係高處未見高!

韓國護膚品牌Mask House近期推出了【AQUA PUMP 補水王精華】又稱「3秒泵水神器」!
淨係聽到「3秒泵水」已經令我對此產品產生非常大的興趣!
今次有機會俾我試用,真心由個心笑左出黎!廢話唔多講!
立即介紹下先~


首先,【AQUA PUMP 補水王精華】包裝是藍色盒的!
一盒有100ml$198),超大盒呀!1ml都只不過係$1.98,兩蚊都唔洗!夠經濟!
盒身有無數個藍色水滴!
唔識字都唔洗怕!就係話你知呢個產品係水!水!水!仲有水x N次!
標語3秒泵水革命 極速補水 儲水 鎖水」真係深深咁吸引到大家的注意啦~


產品內含有超強保濕因子Ceramide 3(神經醯胺3型)
能快速滲透肌底,極效鎖水,同時為肌膚建立更強大的保護屏障,防止水份流失!


打開產品,滿滿的!

試一試佢個質地先~
產品同平時用開的面需質地差不多,呈凝膠GEL狀~味道好清~清到好似無味咁~哈~
兩下就可以推開,打圈推開就會係在皮膚上會形成水珠!這就是水滴啦!哈哈!

產品唔止可以做到3秒補水鎖水,仲可以有3個用法架!
1)   深層保濕精華 Hydrating Serum
2)   妝前打底 Make Up Base
3)   睡眠面膜 Sleeping Mask

我就續一試試俾大家睇睇個效果啦~

1)   深層保濕精華 Hydrating Serum
冇野係可以握得到支水份測試儀既~正所謂有圖有真相!
未上產品前水份度:47.2%
 

塗了上瞼!臉部即時充滿水份!好似打左燈咁,好有光澤!


上了產品後水份度:64%
我睇到個結果都「嘩」左出聲呀!即時加了成16%水份!(開心轉圈轉圈)
 


2)   妝前打底 Make Up Base
上妝前都測一下皮膚水份度先~有48.2%
 

用補水王與自己用開的粉底混和使用,比例大約1:31:2 左右!
混和之後好似平時咁用掃或粉樸上面都可以!
 


上完全臉後,再量下先~結果都有增加到,有51.2%

加上粉底一齊使用,連粉底都慳返唔少呀!
仲可以增加皮膚光澤感同可以令妝容持久D

平時用2泵粉底先夠全臉用,加上精華面霜用1泵粉底已經夠啦!
推介各位又要經常化妝的慳妹試下呢個方法呀!真係慳唔少粉底!
有數得計粉底貴定係呢個精華面霜貴D?識計數既都唔洗我多解釋啦:)






3)   睡眠面膜 Sleeping Mask
呢個方法好岩懶人/工作好繁忙唔可以靜靜地用十幾廿分鐘敷MASK的人用啦~
只要臨瞓前原敷上臉,因為我比較反瞓,好怕整到成個枕頭被都係護膚品!哈哈!
但都為大家一試!好彩起身都冇咩事!
第一時間連廁所都唔去住,量一量我KEEP左一晚夠竟水份有冇流失呢?!
 

登登登登!成績係51.6%

好感動呀!成晚流流長都冇太流失水份!
真係做到佢所講既儲水同鎖水呀!超正呀!



總結:

補濕度:*****
持久度:***** 
易推度:***** (一推開2秒就變水,超易推)
清爽度:****  (清爽度非常好,但要視乎你上得多定少,上一層薄薄的都好清爽唔笠痴痴)
吸收度:****  (吸收度都非常好,但要視乎你上得多定少,多D的話,佢會好似有層膜咁包住你D皮膚,等肌膚慢慢吸收)
(*****為最高分)

AQUA PUMP 補水王精華】我已經連續用左產品差不多2星期啦!真心覺得佢好正!一來價錢唔貴,係平民百姓負擔得起的護膚品,而且一個產品有三個用法,可以慳返唔洗另外買Make Up Base同埋Mask喇~佢已經正正式式加入我恆常都會用的護膚品系列啦,用哂我都會自己花錢再買黎用架!
效果方面,我暫時都搵唔到佢個缺點~如果雞蛋裡挑骨頭既話,我只會話佢可以出個泵咀裝,可以更加衛生,唔洗整到成手都係,用幾多泵幾多出黎!嘻嘻!
 


產品及資料由品牌提供


Mask House Facebookhttps://www.facebook.com/maskhouse
Mask House官網:http://www.mask-house.com/



免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP

My Blog :
Blogspot | theZtyle | Beauty Exchange | BeautyLife |Qooza | Qooza Beauty | U Beauty | Fashion & Beauty | she.com
**********************************

沒有留言:

張貼留言