2014年11月11日 星期二

|玩樂の享|破財月【上集】:Hello Kitty停不了 @ Hello Kitty Go Around

嘩哈哈!我又講Hello Kitty喇!
我估計大家有留意開Facebook等網上平台,都知道香港又掀起一陣Hello Kitty熱潮啦!
我呢個忠心粉絲梗係唔會錯過任何見到Hello Kitty機會啦!


我講緊既就係Hello Kitty Go Around啦!
希望呢個Blog唔會出得太遲啦!
展期由20141030日至1116日!
地點係九龍灣EMAX,詳情我會係Blog最底Link俾大家參考!

好啦!要分享我去呢個Hello Kitty Go Around既經驗啦!
因為平日都要返工,所以選擇左星期日去,當日就中午12點左右去到EMAX,我冇預訂門票,是買即場門票的!
週末普通成人門票承惠港幣100元,入面有7個攤位,每玩一個攤位要1張遊戲券,門票附送一張遊戲券的!
遊戲券每張承惠港幣25元,5張為港幣100元!
我同男朋友去買了21005張,加門票的,我們一共有12張遊戲券!
埋單港幣400元,現場買入場門票及遊戲券係可以用信用卡(Visa/Master)俾錢架!



好彩時間尚早,即場購票都只係等左幾分鐘就可以買到啦!(我4點左右離開,出到去見到打哂蛇餅,所以如果星期六日去最好早些出門啦,減少等候時間)
買入場券送卡套,俾你入到去玩果時放住D遊戲券同卡既~


好啦!入場啦!職員提示我地場內冇洗手間,所以要去左廁所先入!
今次個展以嘉年華為主題,攤位遊戲都係一D懷舊!
排隊入場都只係5分鐘左右,比我想像中快呀!

入去到就有個Kitty 木馬迎接我地!就係大會留影區!
不過我都冇買張相,太貴!同埋職員唔俾用自己相機影!所以冇相俾大家睇!
過左大門口入到去就成個嘉年華會咁!好多Hello Kitty好開心呀!
我會按我當日行既路線去敘述!
有幾個必留影既地方!首先係個大摩天輪啦!

之後我地玩

第一個攤位,就係「Sanrio Baby Race
 

自我評分:
玩法難度:4
需要運氣度:5
(滿分為5


玩法就係將佢提供D球碌到D洞入面,碌到最高就最高分,上面個Baby就行得快D
時限30秒!
結果輸了!哈哈!其實好難,因為個枱有少少暗斜,碌唔中就會碌返轉頭,而且得4個球!
第二個攤位,就係「Mama’s Kitchen
 

自我評分:
玩法難度:3.5
需要運氣度:4
(滿分為5

就係將3個材料拋到指定的位置,3個位置都中哂就羸啦!
結果我都係冇運啦,唔中=3=


左手面係個Stage,定時有Sanrio D角色random咁出黎同人影相架!

 

又一留影位置「Sanrio Friends Express」,每次排隊只可拍一張照片


賣花的小Kitty,又可以影一影


第三個攤位,就係「Ichigoman 正義聯盟

 


自我評分:
玩法難度:3
需要運氣度:4
(滿分為5

係時限30秒要用大型吸管吸取波波,波波會係上面跌返落黎,就要用背住的大袋入中3個藍色波波就成功啦!
因為我手腳唔識配合,就請左男朋友幫我玩啦
玩左2次都只係入左2個藍色波波咋,禮物係Kitty披肩好靚!
可惜我們前後玩了4次都係唔得呀!T_T冇緣了~



之後行下行下毛啦啦就見佢D職員仲有得派Meet & Greet Coupon,尾二一個,本應好開心咁期待住可以同Kitty合照,但係原來每次出來的角色都係Random

仲要係我最憎的Melody-3-
唔好睇我笑得咁開心,扮架咋!

第四個攤位,就係「幸運彩虹

自我評分:
玩法難度:1
需要運氣度:5
(滿分為5

玩法都唔洗太解釋啦!一張遊戲券可以換到5Kitty Coins
結果都係白果啦!哈哈!



之後就行到去日本街啦!
好靚呀!
用一張遊戲券就可以換一塊木牌同一個金幣(金幣俾你掉落個箱,唔可以拎走架)

之後到下一輪影相時間,但我拎到張COUPON冇得影,今次原來係我既至愛出現!T_T 冇得影只有遠遠觀望

另一留影位置,就係大型夾公仔機啦!
排左2次,因為第一次入錯格,反哂光咁..

再有一個留影位置就係TOY SHOP~
扮公仔XD




第五個攤位,就係「救救小金魚

自我評分:
玩法難度:3
需要運氣度:3
(滿分為5

玩法就係30秒內釣出一隻公仔就嬴,可惜又係唔得呢!SAD到冇影相就走

第六個攤位,就係「爸爸的閱讀室

自我評分:

玩法難度:3
需要運氣度:3
(滿分為5

 就係有2次機會,將報紙彈到去個窗邊,太難會反彈,所以都係白果啦。。。

第七個攤位,就係「圈圈Tiny Tiny
自我評分:
玩法難度:3
需要運氣度:3
(滿分為5

 每次有3個圈圈,要整個圈圈住個熊仔就嬴!又係輸哂。。所以都係冇影相

結果七個攤位都冇個嬴呀!呢個營運方式好奸呀!要人係咁買遊戲券玩!
好彩我好理智!玩哂手頭果D就算了!

另外會場仲有一個Workshop位置,可以上網報名學整木馬燈、椅等,詳細上官方睇睇,可以上網預約架!

 

 另外仲有D留影位!


申利:本文是屬個人分享,所有費用都是自費的:) 

Hello Kitty Go Around
展期:20141030日-1116
營業時間:早上11時至晚上8時(晚上815分停止入場)
地點:九龍灣國際展貿中心
手機AppSearch Hello Kitty Go Around





**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 Wing HoE-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup

Instagram: FINGYANWING.MAKEUP

My Blog :
Blogspot | theZtyle | Beauty Exchange |Qooza | Qooza Beauty | U Beauty | Fashion & Beauty | she.com
**********************************

沒有留言:

張貼留言