2014年11月18日 星期二

|吃喝の享|浪漫慶祝飯局好去處 @ Club Chow

身為一個Blogger,唔係有公司邀請先會寫Blog既~
今次先行申利,真金白銀自己俾錢架!
係好野先會分享俾大家!

十月尾特別多人生日,為左慶祝男朋友的生日~
例牌會在Openrice找餐廳,都偏向找一些西餐,
尋尋覓覓終於搵到這一間CLUB CHOW 喰會
因為在Openrice看到用它們網上訂座服務(Table Map)9折!
我便申請做會員及第一次使用這個系統上網訂座。

果真訂位後1小時內便有職員打來確認~
我還請他們於當日的甜品上寫上Happy Birthday字句~
他們都一一與我確認!

當日還有SMS reconfirm booking,我發現到他們還有Whatsapp可直接查詢~
太體貼的服務了~

我預訂了晚上730分到達
地點在上環文咸東街
都在MTR附近,地點好易找到
 



呢座樓原來有好多食肆
我地都早左去到,坐低就先睇下Menu揀菜單
它們的Set Dinner5Course,由$438起至$558不等,一年食一次的生日飯
我覺得也可以接受
始終這些西餐跟自助餐的環境和氣氛都有所不同
 

成個Set Dinner進食次序係由前菜、湯/沙津、雪芭、主菜及甜品

上前菜之前送上一籃熱辣辣的麵包,入面仲有我最中意食既蒜蓉包呀!
超級好味!
 

之後就上前菜~
前菜選擇有6款:Foie GrasBlue Shell MusselsAngus Beef CarpaccioSerrano HamCarb CakeStuffed Portobello Mushroom
我們分別的點了Foie GrasCrab Cake
 


之後我們兩人分別選了一個湯一個沙律可以Share食試多樣野~

之後就上Sorbet開下胃先,清清的檸檬味

而主菜有14款咁多選擇,大家睇下Menu啦~打唔哂出黎:P
Main Course分別點了Lobster RisottoAngus Beef Filet Mignon
 



最後甜品都有6款揀,分別係House TiramisuFresh Mango NapoleonCrème BrûléeVanilla Panna CottaChocolate Walnut BrownieChocolate Fondant
我選擇了House Tiramisu,而男朋友就選擇了Fresh Mango Napoleon
 
因訂枱時已著職員在甜品上加上慶祝字句,所以男朋友選邊樣就會寫係甜品側邊
當晚得2枱人,計埋我地,佢地都係慶祝生日,每次都俾人早著先機,先送上甜品是有慶祝字句
俾我男友估到佢都有,哈哈!

總結:
整個Set Dinner好多野食,食得好飽,份量中等,不過慢慢上,就可以將全部食清!
到最後係非常滿足!
鵝肝同海鮮都好好味~冇冰鮮味~
牛都夠juicy!主菜同甜品都整得出色!
真係好岩慶祝紀念日/生日等去,人流不多,靜靜地!
我估仲可以用黎求婚用tim~只要事前同餐廳職員商討好就可以了~
侍應服務都好好~好禮貌~


CLUB CHOW 喰會
地址:上環文咸東街2226號柏廷坊9
訂座電話:2907 1968

******************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP

Blog :
******************************

沒有留言:

張貼留言