2014年11月12日 星期三

|化妝の享|快速上妝法?! @ F&B Club X ettusais Make Up Workshop

幾日前去左銅鑼灣希慎廣場ettusais專櫃參加F&B Club X ettusais Make Up Workshop
呢個Workshop最主要係介紹佢地新推出的ettusais Premium護膚及彩妝系列,親身試下佢地呢個系列的的逆肌美肌功效,希望大家可以搵返夢寐以求的年輕透亮BB肌!

Workshop時間大約一小時左右,當日去到專櫃時仲見到上一個時段的人未走,便隨便到專櫃拍照及試下新產品上手!
職員更為我先清潔皮膚~以便一陣試用產品~

等了一會,我們的時段有3位,當日為我們介紹產品的是BA Karin

ettusais Premium護膚及彩妝系列有4件~
專櫃最當眼的位置都present左出黎,放到好似甜品咁呀!好靚~

1)   逆肌精華凝露 Premium Amino Cream $280/90G
2)   3D透亮CCPremium CC Amino Cream SPF40PA+++ $230/35g
3)   絲滑亮肌粉餅 Premium Chiffon Foundation $250/9g
4)   3D亮肌雙效粉 Premium Luminous Powder $230/8g

 
 

首先,就係介紹【逆肌精華凝露】
呢個產品太正啦~
一盒就有哂7大功效7種機能
7大功效分別係緊緻、提升、鎖水、細緻毛孔、亮肌、光澤同埋軟化角質~
7種機能分別係爽膚水、乳液、精華素、按摩膏、面膜、面霜同埋妝前底霜~
BA仲即場教我地如何用此產品為自己臉部按摩~

配合簡單既按摩手法就可以促進血液循環,同即時緊緻提升添~
一盒就有哂咁多個用途同功效,真係岩哂我呢D又懶又貪靚既女仔啦~

試左上手臉,產品中間蘊含三重氨基酸及多種精華,而入面有一小一小點紅色粒粒,紅色粒粒入面蘊含Amino Premium 7
一上面塗開,紅色粒粒就會滲入皮膚不現了,產品好溫和,唔洗擔心佢好似去角質果D粒粒咁~


按摩手法請參考下圖
 

按摩上完產品之後,皮膚立即亮澤起來


第二,就試佢隻【3D透亮CC

CC Cream好透薄,少少淺粉紅咁,好易推開~
試左上手~睇下左邊明顯係白左一度~右邊我我特登冇上,俾大家睇下上左未上既分別~
 

我都試左上臉啦~

第三,就係上絲滑亮肌粉餅

粉質好幼細,而且要特別一提佢附送個粉樸,兩邊係唔同質地架~
一面絨毛面係用係臉上面積大的位置上粉,而另一邊就海綿面係用係細緻D既位,好似鼻翼果D位咁~

不過當日因為佢地洗唔切個樸,俾唔到我地試~
只係用即棄的粉樸試下面~

上粉餅技巧是用點印方式上,千其唔好拖行,因為要推開底部的CC Cream之如,更令粉餅成一"達達"咁!

因為當日下巴生左2粒倉,都好紅好大粒
我成粉餅點印多幾下果個位,粒倉即時不見了,遮暇力都尚算幾好!
當然如果你好深色既暇疵就一定用遮暇膏遮啦!
 



最後,就係上3D亮肌雙效粉

呢個產品有一深一淺色,產品已附送掃。
BA教我地一次過取2隻色上整面可以做定妝作用!
而只取淺色可以係鼻樑、眼下及下巴位置上,令妝容更加立體有質感!


總結:
4個新產品我都覺得好好,其他最中意係【逆肌精華凝露】,因為好岩我呢D懶人用,一瓶已解決多個問題,而且價錢不算太貴,塗多些也不肉赤;

3D透亮CC我都覺得OK,但沒有顏色之分,可能有部份人膚色唔係白的人,係接受唔好一塗上臉白左一度,好似戴左面具咁,不過在於我來講是可接受的;

絲滑亮肌粉餅】整體都好幼滑粉粒好細,而且配合之前的CC Cream用,做好一個好透薄的妝容,粉餅有3個色度選擇,我上臉的是用最淺色的一盒,好岩好膚色呀!但以我化妝的經驗來講,其實好多香港女人的皮膚都唔算好白,有些更係黃黑就唔岩用啦;

最後一樣【3D亮肌雙效粉】都好好用,因為淺一度的作highlight的閃粉粉粒好細,唔會太誇張,所以大家可以一試~

因為品牌係來自日本的,所以推出的顏色都比較偏白,因為日本女性多數都係偏白,所以【3D透亮CC】同【絲滑亮肌粉餅】未必岩所有香港女性用,建議大家去專櫃向BA查詢/將產品試上手睇下




ettusais Hong Kong 官網www.ettusais.com.hk
ettusais Hong Kong Facebook: www.facebook.com/ettusaisHongKong
ettusais專櫃:
銅鑼灣希慎廣場6608號舖2506 3180
旺角朗豪坊 Beauty Avenue 2 3514 9274
屯門V city港鐵樓層M-V5&V6號舖 2679 3099



免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作 
Wing Ho
E-mail : fingyanwing.makeup@gmail.com 
Facebook : www.facebook.com/fingyanwing.makeup
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP

My Blog :
Blogspot | theZtyle | Beauty Exchange | BeautyLife |Qooza | Qooza Beauty | U Beauty | Fashion & Beauty | she.com**********************************

沒有留言:

張貼留言