2016年6月22日 星期三

|Event X 療程の享|足不出戶扮靚靚 ● Beauty Home 上門美容

平時工作OT加上繁忙的Blogger生活已經教我忙到連病也不敢,所以偷到時間去美容院做Facial已經是極為困難的事!
如果放假,我又唔想出街(其實我係好宅架!)
成日幻想,如果可以係屋企有人幫我做Facial/按摩你話幾好呢~
其實以我所知都有他們獨立的美容師是有上門美容服務的,不過我唔識呢D門路呢~

科技日新月異,我的夢想竟然成真!
早前就認識了一個名為【Beauty Home 上門美容】的手機應用程式,就係可以好輕易就可以預約到各項美容、美甲、脫毛、瘦身及按摩等服務,聽後十分感興趣!











早前就受邀參加Beauty Home Launch Event,給予一眾美容達人對此APP有更深的了解~



















活動開始就由司儀及負責人先介紹有關公司的背景、理念及如何可以透過此APP來預約各項美容服務!














YoutuberB更率先體驗服務,即場為我們分享一下!




















而大會更安排我們參加了「押花手機殼工作坊」,看到檯上大堆乾燥花,花多眼亂,唔知點選好添!















一向喜歡色彩繽紛的我,最後就拼湊出多個顏色的花花陣!




















之後就可以將乾花續一按自己的設計貼上透明的手機殼,之後再給予負責公司後期製作一下先可以取到成品架!










完成手機殼,留低手機殼前就同BloggerMC合照下,活動就完結了!

咪住!活動完左,但回家就要係時候玩下個APP啦!



















當係係先下載左個APP先, iOSAndroid都有得用架!


















因為宜家夏天實在太熱,早上在公司又嘆冷氣,晚上回家瞓覺又會嘆冷氣,加上
我是乾燥肌,所以我就立即用APP預約了一個「極速注養補水療程」(HK$298/)












除了可以選擇上門服務,因為唔係人人屋企都夠地方可以去做Facial,也可以選擇安排到店服務!
界面內有齊哂資料,將會使用的產品、步驟及其他介紹說明,確認之後就可以選擇美容師、服務時間及服務地址(只適用於上門服務)
連美容師都可以選擇,太貼心了~因為我是第一次,所以選擇「萬能美容師」啦!












輸入了服務時間及服務地址,最後需要確認訂單,再核對多次你的資料有沒有打錯~
我這個Facial單次服務是HK$298,原來購買多次,平均係可以平D,當然愈買得多,優惠愈多啦!


















其實這個APP是需要預先增值才可以消費的,可以透過PAYPAL/信用卡去增值!
去支付任何費用時,都需要輸入自己預設的支付密碼,才可以成功支付,保障到戶口的金錢唔會毛啦啦俾人用左,可以安心增值!

















完成後,可以在訂單再次查閱訂單內容~
訂單完成後,會立即收到一個SMS確認!














在療程前一小時,美容師會致電聯絡確認~

值得一讚,美容師在入屋前都會有鞋套套上,唔會搞到你屋企地板唔乾淨!
一個行李箱就已經放齊療程的所需的物資!



















美容師仲好貼心,先用即棄網布鋪著枕頭~










套上頭套就正式開始啦~
整個程序由清潔>深層清潔>針清>修眉>按面>精華修護>面膜>精華滲透>基本護理,為計時剛好1小時!
按面的過程極之舒服,差點也睡著了!



















做完之後,肌膚好水嫩滋潤,好舒服好正耶!













活動後2星期左右,就收到之後押花手機殼的完成品啦!













好美呀!多謝init.D提供的是次自製押花手機殼體驗!

總結:
世上沒有醜的女人,只有懶的女人~
只要足不出戶安坐家中,按按手機就可以享用到多項的美容服務,太爽了吧!


Beauty Home 上門美容 手機應用程式下載
Android:


Beauty Home 上門美容
Instagram: beautyhomehk



活動及療程體驗由Beauty Home提供


#雖然產品/療程是由品牌提供,但我是認真試用一段時間後才作出真心分享給大家作為參考!
因每個人的肌膚性質有所不同,在我身上使用是有效/出現不同反應,也不表示每人都一樣,所以不要麻木跟隨,購買前請自行作出判斷或向相專業人士查詢,也歡迎留言與我交流,多謝用心看到最尾!#


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言