2016年7月22日 星期五

|吃喝の享|相機食先下午茶 ● DK Cuppa Tea













早前放假,相約好姊妹去High Tea,正在煩惱緊去邊度食之制,就有朋友介紹我們去這裡試試~
被她們的相片吸引下,於是就去會一會佢啦!



















這間DK Cuppa Tea有兩間分店,我當日就黎到上環分店~
地理位置都好易搵,在MTR附近~
今次我地享用的就係最近新推出的【賽姬戀曲】下午茶(HK$298/, *最低消費2*
單看海報都已經心心眼了!













店內空間足夠,唔算太大,不過座位之間都好闊落,除了下午菜,更有其他食物飲品選擇!













入到店內就聞到陣陣香氣,原來這間食店也有售賣香薰的~



















聽店員說,他們也另設有專賣香薰的分店,同屬同一個老闆的!













等了一會,下午茶來到了!
只係見到個擺位及裝飾已經覺得加哂分啦!













先來一客熱茶,是有機菠蘿椰子茶,好特別~
而茶杯旁邊都有2片好似翼一樣的曲奇,玩味十足~曲奇都幾好食,脆食唔會太甜,一啖茶一啖曲奇好夾耶!

龍蝦二重奏













這個小小的杯子,上面有片多士就是分子料理創作!













多士好香脆,下面杯子就是龍蝦慕絲,龍蝦慕絲好香濃的龍蝦味,可以以多士蘸上一併食用,口感豐富,慕絲細滑!

朱古力閃電泡芙













上面有著邱比特的裝飾,是白朱古力,好精緻呀~
外層塗上一層好吸晴的朱古力醬,而泡芙入面充滿著朱古力慕絲,慕絲有點冰涼,質感似軟雪糕,內內外外都充滿朱古力味!正!

薰衣草乳酪芝士蛋糕



















呢個蛋糕我初初以為係擺設,原來係一件蛋糕,上面有一隻好吸晴的丘比特~













蛋糕芝士味唔太濃,入面仲有一點點薰衣草花瓣,味道好清新好特別,慕絲這一層就整得好滑!

迷你酥餅













6款,分別是紅燈籠椒、菠菜、橄欖、吞拿魚、小香腸同意大利火腿~
整體味道屬一般,不過種類夠特別,餡料夠多!













而我最喜歡就是小香腸酥餅,酥皮都比較脆身,口感豐富!

Sausage Roll













這個比較大件,酥皮鬆化香脆,包著餡料是肉汁好豐富的肉,可以加少少茄汁,味道更加出色!

心形天使翼馬卡龍、小天使朱古力同心形曲奇












它們是以一個銀色的盒子盛載,好美的Tiffany Blus甜點~
心形天使翼馬卡龍也是用上以白朱古力造的天使翼,而夾住榛子味的夾心,甜度適中!
小天使朱古力好似一粒小鈕扣一樣,好精緻,是以葡萄柚混合白朱古力製作,甜中帶酸!
最後,心形曲奇上面就用糖霜畫出精美的花紋,曲奇好脆身,甜度也適中!













因為這間店也有售賣香薰,所以上下午茶時,都有一支小小香薰給予我們,一邊聞著舒緩的香薰,一邊食用美味的下午茶!













而這個下午茶另一賣點就是會奉送自家製的「魔法咭」5張,抽一抽卡就會知道哪種香薰最適合你~














即時UPLOAD相片上社交平台,仲可以玩扭蛋抽獎,分分鐘有機會中大獎添架!
我就獲得這條天使翼頸鏈~

後記:
一個有主題的下午茶真係好少地方有,下午茶是想令人放鬆心情,配合也可以舒緩心情的香薰真係絕配~
店員有禮熱心,食物上菜速度快,又唔會趕人走,不錯!













DK Cuppa Tea
地址:上環新街市街19號地舖

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言