2016年9月2日 星期五

|吃喝の享|再會下一站甜品 ● Next Station Dessert














星期六跟男友在旺角行行下街突然覺得有少少肚餓,而晚飯時間又未到,所以就向甜品店埋手!

今次又再去幾年前曾經幫襯過的一間甜品店,還記得初初開店幫襯印象味道一般,所以一直都沒有再去!
但近日有朋友去過,話我知出左好多特色甜品,而且味道都唔錯,可以在經營多年,應該都唔會差得去邊,於是又再會一會佢啦!















這裡的格局跟幾年前的印象無異,座位唔算好多,但是有Open Kitchen,空間感比較大一些!
















牆上黑板都畫滿及寫滿它們的招牌甜品,圖文並茂,非常吸晴!














這裡的甜品款式不算多,不過比出面食到的有點不同,仲有點創新添~

Test TubeHK$68















好特別的Test Tube甜品,好似做研究咁!
每一支Test Tube都係唔同口味的慕絲,左起是特濃朱古力慕絲、伯爵紅茶奶凍及椰子奶凍+菠蘿慕絲~














入面各款慕絲質地口感都非軟滑,入口易溶,而且味道好濃郁~
我覺得最特別是伯爵紅茶奶凍,食落真係好似飲緊奶茶咁~
椰子奶凍+菠蘿慕絲味道好清新,甜甜的椰子味配合微酸的菠蘿香
最後,特濃朱古力慕絲味道要比較濃,朱古力味好濃香,所以可以放在最後食~

紫薯窩夫(HK$62













紫薯窩夫是即叫即製的,上碟時都是暖暖的~














上面灑上糖霜及紫色的糖霜作點綴~














窩夫中間夾著紫薯蓉,紫薯蓉好甜好香,窩夫外表食落口比較鬆化,但厚度不太厚,所以沒什麼飽肚感!














窩夫也可以伴著朱古力醬及Pancake醬一齊食用,個人比較喜歡配Pancake醬,因為朱古力醬可以會有點搶去紫薯的味道!














也可以選一款味道的雪糕,一凍一熱一齊食落口,刺激味蕾,好特別!














Next Station Dessert
地址:旺角黑布街13號地舖

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言