2016年9月29日 星期四

|吃喝の享|平民分子料理體驗 ● Three Dice Kitchen

近年有種新興的料理叫分子料理,一聽個名就知係所費不菲,是有錢人的玩意啦~
但最近係銅鑼灣發現左間平民收費的分子料理,分子雪糕就食過,分子料理真係試都未試過,於是就拉埋男朋友一齊去試下啦!

















它位於銅鑼灣禮頓道,近聖保祿學校附近~
地鋪店面不大,而且入面係沒有座位,沒錯,我們全程都是立食的~
事前也已有心理準備,幸好當日行程都唔算多,企住食都唔係問題~























而這裡只接受預約訂座,因為廚師要預先準備食材,不過Walk In是不接受的,Walk in的只可買到櫥窗外的飲品及甜品!
Book左位之後,店員都叮囑我地唔好遲到,所以我地都預早到達!






















這就是我們今日的Menu















店內就只有這一個吧枱,而這裡每日也只接受6位客人的Booking

















枱面上擺放了我們的餐具,這餐具都幾特別,有個夾要黎做咩呢,一陣自有分翹~

星空特飲(HK$25

















這杯其實是檸檬雪碧,有好美的紫色,攪拌後就會變成偏紅的紫,顏色好美,但味道就是普通的雪碧加檸檬!


哈密瓜分子晶球配西班牙黑毛豬火腿















這盆橙黃色的就是廚師預先以哈密瓜打成蓉,之後以晶球化作用將它弄成一個個像蛋黃狀的的形態~
















成形之後再配以西班牙黑毛豬火腿,黑毛豬火腿的味道比較濃及重味,配合清新的哈蜜瓜味配合得天衣無縫~
建議是一口食完,因為哈蜜瓜球就是被外層一層膜包住,一咬開就會還原成液體狀的蓉!


膠袋櫻花蝦肉鬆雲吞配日式高湯


















日式高湯以昆布、木魚及蝦子等食材煮成,味道好濃郁惹味!

















而配上這個食用膠袋整成的櫻花蝦肉鬆雲吞,食用膠袋是入口即溶的,口感好特別,配上日式高湯味道不錯!




柚子醋粉末配櫻桃蘿蔔、三文魚子及針魚刺身























廚師以液態氮把預先整好的柚子醋即時冷凍成一塊塊,然後以攪拌機打磨成粉末,作為這碟食物的調味~
















白色的粉末就是即時磨好的,因為好快要溶,所以建議盡快食用,針魚沾上柚子醋粉末作調味,微酸好開胃,而針魚肉質好嫩滑易咬,不過份量就是比較少!



龍蝦慕絲配魚子醬、椰菜花
















廚師先將椰菜花切成碎碎放在小杯內的杯底,再預先把龍蝦湯變為慕絲狀,上面再加少許魚子醬!





















一小杯內有大驚喜,吃一小口就已經感受到超濃郁的龍蝦鮮味,而且慕絲好滑,入口即轉化為液態,好似飲了一大碗龍蝦湯一樣的感覺,超推介!



煲仔西班牙海鮮飯配分子蒜香忌廉泡















因為分子料理一向都唔會食飽人,貼心的廚師就加了這個煲仔西班牙海鮮飯,份量都足夠~















飯粒就比較黏身,不過入面的海鮮份量都好足夠!





















再以分子蒜香忌廉泡作為調味,以打氣機將醬汁打成泡沫狀~















混埋一齊食特別惹味!


特級初榨橄欖油慢煮三文魚配檸檬橄欖















廚師預先將氣打進密封式的玻璃瓶內,以煙燻慢煮三文魚!




















以煙燻焗左一陣!
















廚師就提供脫水橄欖及檸檬碎碎作調味,可以令三文魚味更加鮮味~
也配以特級初榨橄欖油,好香好惹味,而三文魚肉質嫩滑!






















去到尾聲,廚師也跟進我們玩一些小遊戲,蛋白餅以液態氮將它打成粉末,食進口裡,就會鼻及咀噴煙,好搞笑好好玩!


薄荷朱古力水晶球(HK$35
















最後食埋個甜品!















甜品都係晶球化作用製成,綠色的就是薄荷汁~
















水晶球即是水信玄餠,質感似Jelly,不過就偏硬身一點,本身也沒有任何味道,所以旁邊的調味是必須的!

後記:
這個平價的分子料理真係又好玩又好食,值得一試!

*我也拍了一條短片,有興趣可以到我Facebook Page參觀 :)

Three Dice Kitchen
地址:銅鑼灣禮頓道136號希雲閣地下2號舖

**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言