2018年5月7日 星期一

♥R&W♥ 婚享 #8:屬於我們可愛又夢幻清新花車 ❣ 餓o靚之VAN【文末有介紹優惠】


忙足大半個月終於可以再同大家婚享下籌備婚禮的事項啦,今次主題就是我們可愛又夢幻清新花車」




先多謝大家對我的婚享感興趣,令我第一次登上人氣同學榜,真係受寵若驚呀!多數妳地喜歡我的婚享!我就算幾忙都要吱D時間繼續同大家開心Share

如果大家見到我好耐都唔覆,不妨直接PM我,因為有時太多訊息未必即時Check到!

花車這回事其實一開始覺得有點雞肋,因為本身男友的兄弟是有車的,基本上當日的交通不成問題,即使唔租車都無咩問題,最多都係租多架28座小巴!

花車在早拍晚播中都會佔左一席位,所以一架吸晴的花車比較普通到唔普通的私家車真係天同地比~

因為我跟男友對當日的攝影同片段都十分重視,因為絕無Take Two,又係「一世人一次」這回事(呢句說話真係令好多人都會乖乖俾錢),就令我萌生租花車這回事!


一開始就係去行金都是順手拎下D相關資料,同大約睇下價位如何,話雖是「一世人一次」,但作為精明小資的準新娘,格價是必須的!

選擇花車除左價錢之外,信譽其實對我黎講都相當重要~
曾經聽過朋友分享,花車當時臨時No Show/壞車安排唔到第2架車等,真想到個情況出現會有幾麻
大家都知道出門入門都有個吉時,即使唔係擇左吉時都要安返時間表去出門入門,否則一天的時間很容易就耽誤了!


於是就係呢個平台睇各位準新娘婚享同埋問身邊有經驗的朋友,而我們已經一早心儀o靚之VAN(麵包車),所以就開始著手做下功課搵下資料啦!

以下分享的車都是來自唔同的公/單位的如果想要資PM我是純分享,沒任何廣成份我真金白銀自$

1)  桃紅色
*以下相片都是來自他們的Facebook平台,如有冒犯,請通知刪圖


呢架車係呢度WOW友的新娘子介紹的,桃紅色又是o靚之VAN正係我杯茶~
而且個車牌仲好有意思~問左價錢都覺得好合理地平,仲有用家評價好好,是車主自己會揸車的,仲好有交帶,呢個令我十分加分!


而車主仲有其他色的o靚之VAN選擇添~不過最多人揀都應該佢桃紅色呢架!
但基於我地婚禮的主題是屬於小清新Warm Tone的色調,這架桃紅色o靚之VAN就來得太Sharp,入鏡好似唔係太夾~


而且這睇下車主另一架,是灰藍色的這架車,亦都有問店主拎多D大相睇,冇咁Sharp的色好似幾岩我地個主題,但又冇心動的感覺!


2)  香芋
*以下相片都是來自他們的Facebook平台,如有冒犯,請通知刪圖



在上面果間Facebook發現到淡紫色的這架,一問之下原來是屬於第2位車主,樓上的車主亦都毫不介意立即跟我分享他們的聯絡方法 Thanks! 樓上的車主!

紫色的粉嫩色調比較接近我們的婚禮主題,也有問過價,價錢都好合理~
不過本人對粉紫沒有太大興趣,於是繼續死心不息的周圍搵!


3)  粉紅色
經朋友的朋友介紹下,就認識左另一間信譽比較好的花車,他早年婚禮上的花車也是Book他的車
他們的車款比之前兩間都要多,比較常見的倫敦的士或其他復古車都有,不過價錢是3間之中是相對貴了一點!



*以上相片都是來自他們的Facebook平台,如有冒犯,請通知刪圖

價錢對於我來說是其次,車款同信譽係首要條件,在他們的Facebook一眼看到這些新人回相,我立即雙眼發光加心心眼,再加上是我心目中的o靚之VAN又是粉紅色(粉嫩色調)車牌仲要好有意思,仲唔係我杯茶♥ (好似Kinder出奇蛋咁滿足左我三個願望) 


結果跟男友商量左一陣,加上朋友的意見後,當然要立即約去睇車啦~
以上是我的實拍圖,比上面經過調色的相片比較Sharp色一點,但係我都好心心眼啦~


有冇留意到呢架車要上面果兩架車有少少唔同,車身係比較長一點~


而職員亦都告知花車公仔都可以掛在車牌上的位置,我仲考慮緊用唔用公仔(因為公仔要在車外吸塵,好可憐呢


*以上相片都是來自他們的Facebook平台,如有冒犯,請通知刪圖

而車內的因為當日睇車太暗拍不到,在他們的Facebook上找一張新人回相俾大家看看,入面都係粉紅色為主,有少量的裝飾,而且車內的空間很大,攝影師都可以有足夠的空間由車前面影我地啦!

睇完車十分滿意就諗都冇諗落訂了
即使貴了一點也覺得十分值得,因為呢架車真係中正我的要求,而且十分吸晴呀



同一個停車場佢地仲泊左好多唔同車款係度,我都冇睇哂,只係影左一兩張~


*以上相片都是來自他們的Facebook平台,如有冒犯,請通知刪圖

仲有一架桃紅色倫敦的士都係好受新人歡迎架(不過當日去左例行檢查,就係佢Facebook搵張圖俾大家睇睇啦!)


最後,我訂了粉紅色果架~忍唔住要合照一張,太喜歡了 Big Day再見啦

如果大家對第3間有興趣的話(唔一定訂我揀果架,訂其他車款都可以),大家可以PM/留言俾我,我可以俾個資料大家去訂你都成功用我的資料落訂的話我地就可以一齊有折扣優惠架啦詳細PM再傾

(利申:我真金白銀俾錢租的,至在開心Share,非廣告宣傳哦!)



以上都是我的用心分享,大家喜歡的就留個腳印支持下~你們的支持就是我婚享的原動力!多多指教!


**********************************
歡迎聯絡合作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP


**********************************

沒有留言:

張貼留言