2018年5月25日 星期五

|吃喝の享|THE FACE SHOP x 首首•韓式小館 Bistro Seoul● 期間限定韓式二人下午茶

條街熱成咁企係度都識岀汗梗係留係冷氣地方穩陣啲
由即日起去到5月下旬,THE FACE SHOP x 首首•韓式小館 Bistro Seoul 聯乘推岀左期間限定韓式二人下午茶



日前就拉埋男友去灣仔利東街首首•韓式小館 Bistro Seoul嘆下,還是第一次品嚐韓式下午茶,好期待!




今次主打這呢享用呢個Tea Set


Tea Set 共有8款鹹甜點,多款韓國的傳統食品,當中的烤牛肉餅年糕卷最令我難忘,好好味甜點都唔會好甜!


韓式甜辣炸雞塊烤


手工泡菜飯糰


牛肉餅年糕卷


牛油果焗釀飛魚籽醬太陽蛋


乾柿釀芝士及合桃


香脆芝麻海苔


迷你籃莓奶凍



鮮草莓糯米糍


下午茶仲包埋飲品,可以選擇仁川米酒及韓國茶飲等等~


凡惠顧呢個Tea Set就會送返一set THE FACE SHOP 蘂花譚還生膏系列旅行裝~真正又食又拎!


分別有化妝水、精華液、乳液、眼霜、面霜一套5件,帶去旅行用岩哂!


Tea Set $288兩位(另有加一服務費)

首首• 韓式小館 Bistro Seoul 
地址:灣仔皇后大道東200號利東街地下G22-23號舖
時間:每日3PM - 5:30PM
電話:3752 2882.


仲有最後一星期,大家都想試下呢個韓式下午茶就要快D手啦!



免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言