2018年11月19日 星期一

|美甲の享|隨時隨地美甲無難度 ● Depend Nail - Gel 甲機套裝

女人貪靚是本性,除左臉身體頭髮之外,指甲應是大部份女士投放不少資金去扮靚靚的一項~

在籌備結婚這一年間,去影Pre-Wedding/大日子都會做足扮靚的功夫,做Facial美甲都是必不可少,因為指甲的出鏡率其實都幾高,但係自己油指甲都不及出去俾美甲師整Gel甲咁靚同咁持久!

但係做過不少Research,每次整Gel甲都幾百元起跳,真係非平民可以經常負擔到,而Booking有時很full,未必找到個理想時去整甲


而最近就收到Depend Nail的家用 Gel 甲機套裝,價錢不單是十分親民,隨時隨地自己都可以整到,真係好岩宅女如我的待在家中美甲啦!


這部家用的Gel甲機是來自瑞典No.1 美甲品牌Depend,只需要簡單幾個個步驟,輕鬆打造自己喜歡的Gel甲~


Gel甲機的LED燈可反轉,方便簡單用於腳甲上!


而它有可自定30/60秒倒自動熄燈功能,唔需要擔心自己需要計時的問題,好方便呀!

要打造美美的Gel甲,品牌還配合了其他不少美甲的配件!

DIY Gel甲所需要的配件及工具:
-      DEPEND Gel甲機

-      DEPEND使用前 / 後清潔劑
-      DEPEND 折甲水

-      DEPEND Gellack底油
-      DEPEND面油

-      DEPEND Gellack甲油


Step 1棉花沾少許清潔劑清潔指甲
使用Gellack Before Cleanser After使用前/後清潔劑清潔甲面,可以令一陣間上的甲油更加貼服於甲面,不用磨甲,保持指甲健康不受損~



Step 2 : 塗上一層Gellack 底油



塗上底油後照LED30秒,再用棉花沾少許清潔劑清潔指甲~


Step 3: 塗上喜歡的Gellack甲油


這個步驟需要重覆兩次,甲色才會更加鮮明均勻~
先塗上一層Gellack 甲油,照LED 30秒,而次重複塗上一層Gellack 甲油,再照LED30秒,最後再以棉花沾少許清潔劑清潔指甲~



塗一層的效果,大家會見到有掃痕,甲色唔太均勻,所以比較建議以上步驟重覆兩次效果更加好!



Step 4塗上Gellack 面油
最後塗上一層Gellack 面油,照LED30秒,可以有保護作用,也可以令甲色更加亮麗!


Step 5:再次用棉花沾少許清潔劑清潔指甲,就大功告成!
我這是用上秋冬的色調NUDE LINE G425灰色,品牌仲備有好多甲色選擇,大家都可以發揮少宇宙,畫花/加裝飾等,款式都可以上網找參考圖~


第一次自己Gel甲,真係好方便好易用,比起油指甲所需的時間更短,因為普通甲油乾的時間較長,而且等待乾的時間都比較浪費時間,怕碰就弄花指甲

Gel甲用了一小時之內就完成,整完之後仲可以即刻去洗白白沾水都唔怕刮花,幫我慳到好多時間之餘,仲唔整刮花,我整完到宜家都有1星期多都完好無缺,套裝價錢都係幾百蚊就可以賣回家無限用,計一計返其實比起出街美甲更加化算!抵!

至於拆甲方面,大家都會有疑問?拆甲唔係要出去俾人整?

唔洗擔心,拆甲都可以在家自行處理架~
可以準備品牌的卸甲錫紙(Removal Wraps,另配備化妝綿及指甲木棒!


將化妝綿剪裁至指甲的大小,再沾濕卸甲劑,再以錫紙(Removal Wraps包好,等待15分鐘~

打開時Gel甲會慢慢浮起,可以以指甲木棒刮掉表面GelLack甲油,將所以GelLack甲油拆走之後可以洗手即可過程都好方便!


實在太好玩~下次去買其他顏色甲油同指甲黎個大變身先得!



銷售點:於指定Log-On 有售

Depend
Instagram: @dependcosmetichk

#dependcosmetichk #dependcosmeticsire #Nailpolish #DIY #Nails #this_is_my_nails 

是次產品及資料由Depend提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言