2019年2月4日 星期一

|化妝の享|令妳由外至外同步變靚的粉底 ● MY ARMANI TO GO 氣墊精華粉底

就快到農曆新年,大家都開始準備辦年貨,仲要添置新衣等去拜年果時可以Sharp醒示人,但各位美美的妝容亦都不能忽視,新年大家通常都會夜瞓玩通頂要快化好個妝出去拜年,今個新年唔可以缺少最近Giorgio Armani限量版My Armani to go cushion couture edition 雪紡水光氣墊精華粉底啦!


相信各位留意開彩妝界的消息,Giorgio Armani一推出它們的氣墊粉底之後,一直都深受大家歡迎,今年再一城推出全新限量版My Armani to go cushion couture edition 雪紡水光氣墊精華粉底~


這次除左有紅色包裝的皇牌「鮮紅氣墊」絲光輕透氣墊精華粉底外,另外仲推出左粉色包裝的亮肌「裸粉氣墊」雪紡水光氣墊精華粉底!


以全新包裝設計登場,把時裝元素融入粉盒設計當中,別出心裁的 放射性扇形線條作為靈感,將銀色亮面圖案點綴氣質感滿分的裸粉色粉盒,將彩妝與時裝藝術完美地結合,成為底妝界破格時尚!


這盒亮肌「裸粉氣墊」雪紡水光氣墊精華粉底備有#2#3兩色調選擇,我手上的是#3色~



每盒氣墊精華粉底內附原裝的專用粉樸~


大家留意到這個粉樸是有獨特的形狀設計,可以方便用於臉上唔同部位!




它是非一般的氣墊粉底,它除了有基本的粉底作用之外,另備有不的護膚成份,可以同時修護肌膚:

-      告別暗沉 X美白提亮:大量美白因子微柔粉末,瞬間修飾瑕疵和暗沉膚色,締造美白亮肌裸妝
-      保護防禦透亮發光:多重防護因子保護肌膚,提亮膚色,由內透出光釆
-      保濕滋潤 X 緊緻飽滿:含大量透明質酸,鎖住水分,24小時保濕滋潤及淡化細紋


粉底的質感好透薄,輕拍上肌膚就可以均勻塗上粉底~



當然同大家看看在臉上的效果如何啦~


專用粉樸不論用於眼底/下巴等細節的位置,都可以輕言而舉~


成個底妝唔洗2分鐘就完成,真係好快,只係薄薄上左一層,膚色都立即亮白起來,而且唔會覺得好乾~


至於遮瑕度真心覺得唔錯,輕拍幾下就可以將輕微的瑕疵及紅印遮蓋,而且妝感一D都唔焗促,真心正!


氣墊精華粉底只有手掌咁大,真係帶出街隨時化妝/補妝都好方便,簡單幾下就可以Build Up美美的底妝之餘仲有多種的護膚功,要打造無瑕的裸妝真係話都冇咁易~


妳都快D去入手,新年出去拜年都可以同步由外至內咁靚住出去見人啦!


限量版雪紡水光氣墊精華粉底
HK$590 (#2#3兩色調選擇)


Armani Beauty

是次產品及資料由品牌提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言