2019年6月21日 星期五

|旅遊の享|夏日狂盡北海道花田 ✈ 景點推介 feat.行程住宿計劃Tips


旅行的季節又到了日本是很多香人旅的目的地我已去過了幾十次日本不同的地方但這個地方依深深吸著我

來到夏天去日本首選一定是北海道無異我也多年前跟老公專程到訪北海道狂盡北海道富良野及美瑛的花田及農場等係度簡單介一下我之前去過的景點俾就快去北海道的朋友一個參考

要自由行最重要就係預訂機票同酒店,去得賞花就當然唔止去幾日同一個地區啦每天早起趕車也不是我一貫的自由行Style我會預早計行程Bookmark想到訪的景點預先在景點附預訂酒店,每一日都會安不多於3個景點

本身我跟老公都是不懂駕駛去比旅途遠的乘交工具都需花時間,轉換景點的北海道酒等自唔洗趕車唔洗走馬看花呢


以下為自駕版本好似我一樣不會自駕就呢個資就十分適合你了



景點一北竜町ひまわりの里(旭川)


呢個花田主打是向日葵即係太),每年7月至8月期間都會舉一個向日葵祭典唔洗俾錢入場有無盡的太花係度真係好壯觀~
除左太花之外仲有觀光中心可買到手信同少量付費的地方參觀,呢度真係打卡一流出發之前最好上佢地官網留意下開花情報





開放日期2019720)~82024小時開放
觀光中心營間:8AM6PM
地 址:北海道雨竜郡北竜町板谷143-2
入場費免費
交 通:JR札幌駅乘搭JR特急(50鐘)JR滝川駅再轉乘北海道中央巴士40鐘)北竜中学校前下車


景點二日之出公園上富良野


日之出公園又為「上富良野八景」之一來北海道賞花真係唔可唔黎由車車站行去又唔算好耐唔想行都可在車站轉乘的士




沿路都有指示牌唔怕要盪失路



呢度有好多好多薰衣草一片紫色真係超靚呀


除左薰衣草都仲有其他花真係點影都咁靚


仲有呢個幸的鐘好多準新人都會黎呢度影Pre-Wedding


賞花期每年7月中旬至8月中旬  24小時開放
地 址:空知郡上富良野町東1線北27
入場費免費
交 通:JR上富良野徒歩15分鐘1.5公里




景點三富田農場(中富良野)



呢個農場都係一個來到北海道賞花田必到的景點之一呢個彩色的花田必影位真係聞名不如一見看到日本人很用心的種植


在夏天前來仲可坐到夏天限定的薰衣草小火車Norokko在臨時車站薰衣草花田站落車就在富田農場旁,沿仲可慢慢欣周邊的美照




賞花期每年7月中旬至8月中旬 農場開放時每個月份有所不同7,8月是8:30AM6PM
地 址:北海道空知郡中富良野町基線北15
入場費免費
交 通:JR富良野駅乘搭薰衣草小火車Norokko薰衣草花田駅,徒歩約8


景點四四季彩之丘美瑛




呢個花田係位於美瑛之前都係跟民宿的老乘車前來呢度集好多花於一場好大要行哂成個場我估計要半日時間~

入面仲有一個要付費入場的草泥馬農場真係大人細路都岩


開放日期每年6月至9 8:30AM6PM
地 址:北海道上川郡美瑛町新星第三
入場費免費
交 通:JR富良野線「美馬牛駅」下車徒歩25分(乘車前往


景點五彩香之里(中富良野)



呢個農場明比富田農場少人但都有好大片薰衣草花田慢慢影相都唔怕好多人流阻到

去到山坡上的涼仲可遠眺北海道的景色真係好靚架想慢慢影相推介黎呢度呀

開放時間:8AM5PM
地 址:北海道空知郡中富良野町丘町 6-1
入場費免費
交 通:JR中富良野徒歩20分鐘1公里


景點六町営ラベンダー園(中富良野)


呢個農場一眼就望哂唔算好大,但就係唯一有小型纜車可上山坡一人一架車沿花田美景


呢個山坡種滿不同的花都是以薰衣草為主但就唔可行近影花只可遠眺花田景色

開放日期622831  9AM6PM
地 址:北海道空知郡中富良野町丘町 6-1
入場費大人400日元  小童及學生200日元
交 通:JR中富良野徒歩20分鐘1公里



以上花田都集中於北海道道的旭川美瑛及富良野我地就花了4天時就去哂以上花田真係好靚百看不厭

花田的位都比空曠大家去之前要帶定足的水輕食傘及帽仲要帶蚊拍帶蚊拍水都係郊外地方會有蚊虫

好多人都覺去北海道自駕比方便但如好似我不懂駕車都可去到好多地方只要行程編排上花點心機事前預訂好適當的酒店,查看交訊,要北海道自行都唔係難事

多謝收看下次同大家分享其


**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************


沒有留言:

張貼留言