2020年1月31日 星期五

|生活の享|全城齊心對抗武漢肺炎 ➸ AQ 健康科技水


最近全城熱話,一定係非武漢肺炎莫屬!!

武漢肺炎迅速擴散,香港也不能幸免陸確診個案,大家都人心徨徨,唔想再經歷17年前的SARS疫症大家都四出搶購口罩及消毒用品,做足防禦措施,加強個人防護!


要是不出街一日到黑躲在家中實在不可能,在農曆新年的日子都要外出拜年,外岀同乘搭交通工具要戴口罩,保護自己亦保護他人之外,保持個人衛生變得尤為重要!

最近我就隨身攜帶住AQ一系列消毒噴霧可以殺菌達99.999%


AQ係香港十年本土品牌成分天然,無添加化學成分安全易用,口服無害, 有效防止交叉感染提升抵抗力,無論BB濕疹問題或者大人嘅敏感問題都可以慢慢得到改變!



AQ備有五個配方可以全方位殺滅細菌,分別有:
-          多功能滅菌配方
-          幼兒抗菌防敏配方
-          肌膚抗菌修護配方
-          寵物滅菌除臭配方
-          環境除味抗毒配方



多功能配方仲備有細支口袋裝,帶岀街幾時噴,噴喺邊都可以,氣味清新唔難聞 真係好方便


另外,AQ仲有多款大大小小殺菌機,其中呢款機身細細嘅納米殺菌抗敏機,專為鼻敏感人士而設


香港鼻敏感人士多的是,它用法簡單~

跟機送一支特強修護配以嘅消毒液 只要將佢注入機身,拉開機蓋就會以超聲波原理,將消毒液納米化 直接噴於鼻孔內或面部皮膚,可以有助改善鼻敏症狀及舒緩咳喘!


有左AQ 唔單止可以殺滅細菌仲可以預防敏感 真係大人細路居家必備之物

快啲去各大門市或者網上商店入手啦🛒




AQ

#AQ健康科技水 #AQ
#最受媽媽歡迎產品
#十年品牌 #香港名牌 #一支解決多個問題
#天然 #抗菌 #防敏 #濕疹BB專用 #媽媽必備
#健康智慧源自天然 #健康科技水 #口服無害


是次產品及資料由品牌提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言