2020年1月21日 星期二

|護膚の享|天然染髮新體驗 ❍ Return 天然染髪護髪膏


是大家的第二張臉髮質及髮色都好影一個人的儀容臨近新年大家都想在拜年時靚靚示人一兩條白髮出真係有瞻,我爸爸媽媽一向都喜在家自染髮最主要都是將白髮染返深色

白髮多會經常染髮傳統化學染髮劑比較刺激,成日接化學物質,有機會傷害到頭皮之外,仲要令頭髮變得乾旱無光澤,頭皮敏感仲可能令頭髮愈甩愈多添!

所以今次入手左來自日本的Return 全新推出天然染髪髪膏俾我爸媽用等佢地遠離化學成份,試下呢支咁天然既染髮劑!


天然染髪護髪膏
HK$199 / 200g
備有黑色深棕色選擇


呢款天然染髮護髮膏糅合13種海藻精華,唔會傷及頭皮及髮芯,做到染髮同時護髮,為頭髮持久保濕亮澤最重要不含12大致敏成分,敏感人士都可以安心使用~


它是透過日本先進的ION」離子染髮技術,顏色只附於髮絲表層,不傷害頭皮及髮芯,避免傳統化學染髮劑帶來的傷害;

染髮同時護髮提升髪色濕潤度、亮澤感、豐盈效果,它特別加入日本紅海藻,可以對抗紫外線(UV)對髮色的傷害,提升髮色持久度!


它的使用方式都好簡單,可於乾髮上使用,無需混合,一推即可~


內附手套可以防止弄髒雙手~



先戴上手套,可以用梳子或直接將染髮護髮膏擠在手上,從髮根開始均勻塗抹於髮尾,在較多白髮的部分,請充分塗抹較多量的染髮劑~


一邊改變頭髮分界處,一邊分幾次塗抹於頭髮上便能染得較亮麗~


完成之後就可以等待15-20分鐘,徹底清洗,直至沖洗頭髮的水不再殘留顏色!


以上是用一次的效果,可以見到原本頭頂的白髮比較多,用左一次其實都已經遮到七成白髮了~

最初使用第12次時,效果有機會未咁顯色,連續使用3-5次後,效果會越見顯著,如想效果更理想,最初23次可頻密使用,1星期2-3次,持續使用,上色效果會逐漸提升~

媽媽用完之後覺得染髮後的頭髮比起未使用前更加順滑唔打結,因為這支天然染髪護髪膏更蘊含左3大主要美容護髪成分,分別有山茶花油、貝殻蛋白及大馬士革玫瑰花8大天然護髪成分,做到染髮同時護髮~

而一般的化學染髮劑都比較難聞,而呢支係有陣陣的天然香味,十分舒服,而且染後不會留有難聞氣味在頭髮上,真係好正,只要用多1-2次有顯著的效果!


無論你有冇白髮問題,用左佢黎污髮頭髮色澤都會愈來愈有光澤順滑,新年就快到,快D入手返屋企體驗一下Return天然染髮護髮體驗啦!


3ChemBio概念店香港銅鑼灣白沙道20號地下- 2


Return回本

#紅海藻抗UV #提升髮持久度 #天然無添加 #不含12致敏成分
#染髮同時護髮 #秀髮更豐盈 @ReturnHongKong

是次產品及資料由品牌提供

免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言