2020年3月24日 星期二

|頭髮の分享|突破框框變出新髮色 ✂ Hair Kingdom @ Elite Hair漂染體驗



說來慚愧~一直都有染髮的習慣,知道漂染是可以令髮色更加明顯,在選色上變化也比較多,但一直都不敢去踏出呢一步!


抱著人一世物一世,咩都試下的心態,我終於肯踏出呢一步啦~早前就去到位於尖沙咀的韓式髮型專門店Hair Kingdom @ Elite Hair體驗我第一次的染頭髮~

其實我早幾年也曾經到過他們集團的Salon染髮同埋做Hair Treatment,效果同服也是十分不錯哦~


這裡十分整潔光猛,座位與座位之間都十分闊落,在疫症期間也不怕跟其他人有太近距離的接觸~

而且店內所有職員都戴上口罩,也有酒精搓手液提供,先消毒雙手再為客人服務,令顧客十分安心!


而每個座位前面的鏡子後也有一個私人的儲物櫃,可以將隨身物品及衣物置於儲物櫃內,夠哂放心!




這裡也有咖啡/茶/水及小吃零食提供,長時間的理髮時間也不怕肚親肚子呢~


平時去其他Salon染髮剪頭都有幾位職員幫忙,有時真係有D迷茫,但這裡是以One Man One Hair形式,意思是由頭到尾都只有一位髮型師全程跟足~

由分析髮形及髮質、剪髮、染髮、洗頭、吹髮等都是由一位髮型師負責,可以更加了解客人的需要,更加用心滿足客人的要求!


今次就由髮型師Anson幫我主理啦~


先看看我原本的髮色基本上一年365日都是啡金色的,變化也只是只有深淺色的分也沒有什麼突破可言~

因為Anson知道我是第一次漂頭,而且也害怕刺激頭皮,也不想漂出黎太誇張自己接受唔到,所以就建議我可以只漂頭髮底部,在底部滲出顏色,特別又唔會太誇張!




首先,分出部份頭髮作漂髮,然後再上色~
這次選了我至愛的粉紅色,就是Amazing Line這個色調,Anson說這個系列加入修護功效,可以在漂髮後為頭髮作修護!



在漂髮時,Anson也不斷檢視漂髮的進度,也有不斷向我查詢是否有不適,因為畢竟是第1次漂髮,而在第2次漂時加熱,有助滲透!


看到漂髮的部份己變淺色了,這時就可以開始上色啦~



Anson也十分細心將染髮劑塗勻於髮絲上,確保冇漏網之魚~
在後半Part染上粉紅色時,也不忘為我頭頂上無漂的頭髮染返好,再沒有布甸頭,配合隻粉紅色,Anson幫我揀左隻比較灰TONE的深啡色~


經過幾小時,終於完成啦~


粉紅色由底滲出黎,約隱約現真係好靚呀~


出黎效果唔會太誇張,但又有好多大的轉變,第一次見到自己D頭髮變左粉紅色真係好特別呀~Set埋頭個色更加出!


個髮色染得好靚,好多朋友見到都大讚,仲好多人紛紛問我去左邊到染?真係好靚~接受唔到全頭漂髮,個人強烈建議可以試下好似我咁染,突破到自己框框之餘又唔會太浮誇!大讚呀!

我已經諗緊下次染咩色好啦!哈哈!大家都可以去突破自己框框,踏出第一步就可以令髮色以後有更多變化啦!


再次感謝Anson的巧手,賜我美美的髮色!



我的讀者專屬預約優惠碼:FW0307
全單即減HK$50 送染前頭皮護理乙次
即時WhatsApp預約: 9233 7903

ISO9001, ISO10002, 香港『Q 嘜』認証,2018香港新星服務品牌』及『優良服務金獎』的唯一髮型集團



Hair Kingdom @ Elite Hair
尖沙咀金馬倫道 18-20號萬勤商業大厦 2A

了解更多Hair Kingdom資訊及優惠



是次體驗及資料由Hair Kingdom @ Elite Hair提供


免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言