2020年3月24日 星期二

|美容儀器の享|性價比小巧多功能黃金棒 ✦ Real Sonic 24K Gold Beauty Bar 黃金緊緻導入棒


最近因為疫情關係,留在家中的時間多了,短期內去不了美容院做Facial,所以最近就入手左呢支已經Hit左好耐嘅Real Sonic 24K Gold Beauty Bar 黃金緊緻導入棒幾百蚊就可以入手啦~立即同大家開箱試下啦!


Real Sonic 24K Gold Beauty Bar 黃金緊緻導入棒
HK$388


呢支小巧嘅黃金緊緻導入棒有少少重量,但拎上手都好易用,可以每分鐘6000次離子微震動原理,把精華的養分導入至肌膚底層,幫助護膚品吸收,並大大加強護膚的效果~

持續使用更可以令皮膚提緊緻,可以喚醒暗沉肌膚,令肌膚光彩


它的構造相當簡單,在底部有ON/OFF,扭左拄右就可以控制開關了!


再扭多幾下就可以打開放電池的位置,用一粒2A電池就可以啦!
(記得每次用完都拎返粒電出黎,以防漏電整壞支黃金緊緻導入棒呀)

黃金緊緻導入棒可以配合精華V面/瘦面等護膚產品使用效果更加好~


在用24K黃金緊緻導入棒之前可以先將精華/護膚品塗上臉,把黃金緊緻導入棒的電源開關向左轉至開啟,把導入棒於面頰由下而上輕推,並於額頭由上而下輕推,直至精華完全吸收!

唔好睇佢咁細支,其實有多個護膚功效架~


功效1:淋巴排毒

利用微弱電流,改善臉部淋巴的循環,並排出積聚的毒素


功效2:緊提升

由於環境、壓力等因素,可能令皮膚細胞的荷電量大大降低,導至皮膚質及彈性均大大降低~

可以利用24K黃金緊緻導入棒就可以平衡皮膚細胞的荷電量,保持皮膚的緊緻度!


功效3:去除皺紋

透過每分鐘6000次離子微震動,能刺激皮膚分泌更多膠原蛋白,令皺紋得以填補及撫平



功效4:瘦臉塑形

高頻震動能讓皮膚底層溫度瞬間升高,從而加速血液循環,啟動細胞活性~

加上由面頰由下而上、額頭由上而下的手法,令皮膚向正確的方位拉緊,達到瘦臉的功效!




眼周同眼尾位置都可以碌多幾下~有助撫平眼周細紋!


唔想火車軌老態咁快出現,額頭都唔可以遺漏呀!


世上沒有醜嘅女人,只有懶嘅女人,入手家用美容儀最重要係持之而恆,就可以得到最佳嘅效果~

呢支咁小巧嘅24K黃金緊緻導入棒,一支多效,不論係屋企又好,或者出外旅行帶上都唔覺得阻位,去到邊都KEEP住自己同自己保養,就可以時刻KEEP時刻保持最佳狀態啦,超級值得入手呀!



Real Sonic


是次產品及資料由Real Sonic提供

#RealSonic #RealSonic24KGoldBeautyBar #24KGoldBeautyBar  #RealSonic24K黃金棒 #24K黃金緊緻導入棒 #Realsonichk #GoldenPulseFacialMassager #GoldenFacialMassager
免責聲明:
本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌/公司之言論及立場。
如需協助,或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌/公司查詢或尋求相關專業意見。
**********************************
歡迎合作試用.邀稿.出席活動.化妝工作
Wing Ho
Instagram: FINGYANWING.MAKEUP
**********************************

沒有留言:

張貼留言